شهردار تبریز خبرداد:

باغ موزه دفاع مقدس در تبریز افتتاح می‌شود

خبرگزاری پانا:شهردار تبریز از افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در تبریز خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علیرضا نوین در مراسم افتتاح چهاردهمین جشنواره تواتر مقاومت بابیان اینکه شهرداری همواره در تلاش بوده به عنوان نهادی مدنی در بین شهروندان فعالیت نماید، اظهار داشت: شهریورماه همواره یادآور روزهای نخست دفاع مقدس بوده و خوشحالیم امسال این روزها با برپایی چنین جشنواره‌ای در تبریز همزمان شده است.

وی افزود: با اینکه سالیان درازی از جنگ تحمیلی گذشته ولی همواره باید یاد و خاطره آن روزها به اشکال گوناگون حفظ شود که یکی از این موارد که طی سالها به خوبی مد نظر قرار داده شده موضوع تئاتر در عرصه مقاومت است.

نوین تاکید کرد: بر همین اساس هنرمندان ایران زمین همه ساله در استان‌های مختلف به موضوع تئاتر در عرصه مقاومت پرداخته‌اند که با این اقدام و زنده نگهداشتن یاد این عزیزان، شهرها و مرز و بوم ایران هوای دیگری پیدا می‌کند.

شهردار تبریز با بیان اینکه سال گذشته شهرداری تبریز یادواره چهار هزار و 700 شهید شهر تبریز را برپا کرده است، خاطرنشان کرد: به زودی باغ موزه دفاع مقدس نیز در شهر تبریز افتتاح می‌شود. همچنین سال گذشته در نقاطی از شهر تبریز که توسط صدام بمباران شده بود یادواره‌هایی را ساختیم و اقدامات بسیار زیادی را در این حوزه عملیاتی کردیم اما کافی نیست زیرا ما هر آنچه را که داریم حاصل خون شهداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار