زنوزی با تراکتور مانند اسباب‌بازی برخورد می‌کند؛ او روحیه هواداران را مضحکه کرده است

تهران (پانا) - مهاجم اسبق تراکتور تبریز معتقد است محمدرضا زنوزی روحیه هواداران تراکتور را مضحکه قرار داده است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
زنوزی با تراکتور مانند اسباب‌بازی برخورد می‌کند؛ او روحیه هواداران را مضحکه کرده است

به گزارش برنا، فرزاد حاتمی، مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران، درباره آخرین وضعیت خود گفت: تیم ما پس از تغییرات در کادر فنی نیاز به زمان دارد تا بازیکنان متوجه شوند کادر فنی چه چیزی می‌خواهد. شرایط سایپا مدتی بحرانی بود. من با پای مصدوم مجبور به بازی و از ناحیه عضلات دوقلو دچار مصدومیت شدم. حالا مشغول فیزیوتراپی هستم و امیدوارم به زودی بتوانم برای سایپا به میدان بروم.

وی درباره سطح فنی ضعیف بازی سایپا و ملوان گفت: تیم‌ها دیگر حد آن دوران اوج‌شان بازی نمی‌کنند. ملوان آنچنان موقعیت نداشت و من هم این بازی بی‌روح را نمی‌پسندیدم. مازیار زارع تیم بسیار خوبی ساخته و امیدوارم چنین تیم‌هایی ریشه‌داری، هم سایپا و هم ملوان به سطح اول برگردند. جایگاه سایپا در لیگ دسته اول اینجا نیست و باید برای بازگشت سریع به لیگ بجنگیم اما امیدوارم هم خودم و هم دیگر بازیکنان تلاش کنند از این شرایط بحرانی خارج شویم. در لیگ یک با 7 برد می‌توانید صعود کنید. با توجه به هفته‌های باقی‌مانده تا انتهای لیگ می‌توانم بگویم قطعا مدعی صعود خواهیم شد.

وی درباره کار با مربی قبلی تیم فوتبال ساپیا افزود: اخباری مربی بسیار خوب، بااخلاق و فنی بود اما به دلیل اشتباهات فردی گل می‌خوردیم و فوتبال روی بدش را به او نشان داد. امیدوارم او در هر تیمی فعالیت می‌‌کند موفق باشد.

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان درباره سطح فنی لیگ برتر امسال عنوان کرد: لیگ امسال بهتر از سال گذشته است زیرا در چند سال اخیر کیفیت بازی‌ها بسیار بد بوده. امسال اما احساس می‌کنم نسبت به سال‌ها قبل کیفیت بازی‌ها بهتر شده. نگاه کنید که تیم‌های مدعی همه در صدر هستند. از نظرم استقلال و سپاهان مدعی هستند و گل گهر هم اگر از آن‌ها امتیاز کسر نمی‌شد مدعی بود. پرسپولیس را مدعی نمی‌بینم زیرا آن هماهنگی سال‌های گذشته را ندارد.

وی در ادامه درباره شرایط تیم‌های مدعی گفت: مجیدی در ابتدای راه مربیگری قرار دارد و امیدوارم بتواند هواداران استقلال را به قهرمانی برساند. سپاهان؟ محرم جسارت دارد و پس از چند شکست از هواداران عذرخواهی کرد. چند هفته است برنده نشده‌اند اما بدشانسی‌ آورده‌اند. مطمئن هستم محرم تیم را درست می‌کند. تراکتور؟ ازآ قای زنوزی بپرسید. فقط تاسف می‌خورم. این آقا با تراکتور مانند یک اسباب بازی رفتار می‌کند. انگار تراکتور یک تیم فوتبال نیست و او صاحب یک تراکتور پلاستیکی است. برای او و آدم‌هایی که روحیات هواداران را به مضحکه می‌گیرند متاسفم. نمی‌دانم درباره این تیم چه بگویم. زنوزی کسانی چون ایرانپوریان، ابراهیمی، کیانی و... کسانی که اجازه حضور دلالان را نمی‌دادند از تراکتور بیرون کرد. برای او متاسفم.

حاتمی درباره مهاجمین لیگ برتر گفت: منشا یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر است. امیدوارم جوانان تلاش کنند و پس از مدت‌ها یک مهاجم ششدانگ در لیگ مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار