شخصیت شهید سلیمانی به یک فرهنگ تبدیل شده است

رشت (پانا) - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال گسترده از همایش ملی «ملت امام حسین»، گفت امروز شخصیت شهید سلیمانی به یک فرهنگ تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت شهید سلیمانی به یک فرهنگ تبدیل شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان در همایش ادبی «ملت امام حسین» با اشاره به استقبال بسیار خوب شاعران از این همایش ملی و ادبی، اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی تبدیل به یک فرهنگ شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تصریح کرد: حضور گسترده مردم، شاعران و اهالی فرهنگ در این همایش نشان از ترویج این فرهنگ دارد.

ابراهیمیان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی به واسطه شخصیت بی نظیر خود در قلب ملت ایران جا دارد، افزود: برگزاری این همایش برای معرفی این شخصیت بزرگ و بیان ویژگی‌های شخصیت اجتماعی و فردی شهید سلیمانی در قالب شعر و نثر است.

وی با بیان اینکه بعد از انتشار فراخوان همایش ملی ادبی «ملت امام حسین (ع)» ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد، گفت: از این تعداد ۳۰۰ اثر در بخش شعر و ۲۰۰ اثر نیز در بخش نثر بود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این آثار توسط ۱۲۳ هنرمند از سراسر کشور ارسال شده است، ادامه داد: داوران بعد از بررسی آثار رسیده شش اثر در هر بخش را شایسته تقدیر انتخاب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار