با مکتب شهادت انقلاب صادر شد و قدرت انقلاب مشخص شد

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت همه ایثارگری‌ها و شهادت‌ها صدور انقلاب را در بر داشت و این نشان از قدرت انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
با مکتب شهادت انقلاب صادر شد و قدرت انقلاب مشخص شد

احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در مراسم تجلیل از خانواده‌‌های شهدا در آموزشگاه شاهد فاطمه‌الزهرا (س) اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از ارزش شهادت نیست و ملت ما با نکوداشت این عزیزان ارزش شهادت را در نظر خواهد داشت و این وظیفه همگان است.

وی افزود: در دوران اول تاکنون انقلاب اسلامی شهدای ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف از جمله، انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و شهدای مدافع سلامت را تقدیم کردیم و همه ایثارگری‌ها و شهادت‌ها صدور انقلاب را در بر داشت و این نشان از قدرت انقلاب اسلامی است.

نادری با گرامیداشت شهدای شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: شهادت نام بسیار زیبایی و یک مکتب است و خانواده شهدا مسیر شهدا را ادامه می‌دهند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: در نگاه کلان آموزش و پرورش و پیروی از منویات رهبری، ما الگوسازی و الگوپذیری را بر اساس اعتقادات و سنت خود در کشور داشته باشیم و اگر از کشورهای دیگر الگویی را پذیرش می‌کنیم باید در راستای تقویت الگوهای داخلی ما خواهد بود ودر نهایت بتواند یک الگوی رفتاری خوب برای برای ما در برداشته باشد.

در این برنامه که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و سایر مسئولان منطقه حضور داشتند، از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس‌، مدافع حرم و مدافع سلامت تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار