سعید غضنفری*

حماسه 9 دی و پشتیبانی قلبیِ ملت وفادار

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در یادداشتی نوشت که حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی سال 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّنی در افتخارات ملت همیشه سربلند ایران اسلامی به حساب می‌آید. این حضور به آن گونه موثر، هوشمندانه، انقلابی و دشمن مایوس کن بود که نهم دی را از نگاه تاریخی به یک نقطه سرنوشت‌ساز در تاریخ این کشور بدل کرده است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حماسه 9 دی و پشتیبانی قلبیِ ملت وفادار

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی سال 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّنی در افتخارات ملت همیشه سربلند ایران اسلامی به حساب می‌آید. این حضور به آن گونه موثر، هوشمندانه، انقلابی و دشمن مایوس کن بود که نهم دی را از نگاه تاریخی به یک نقطه سرنوشت‌ساز در تاریخ این کشور بدل کرده است.

این روز ارزشمند، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قیام امام حسین(ع) بنا شده است و نخستین مولفه در قیام عاشورا، حق طلبی است. و دشمنان کوردل در فتنه 88، حقیقت و عاشورا را هدف قرار داده بودند. زیر سؤال بردن اصل دین، نظام مقدس اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه، هدف نهایی دشمن برای رسیدن به مقاصدشان بود، خواسته‌ای که با هوشیاری مردم و رهبری آیت الله خامنه‌ای نقش بر آب شد.

حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر نشان داد که برخلاف تصور دشمنان که به باطل می‌پنداشتند می‌توانند با فشارهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای پیوند انقلاب و مردم را سست کرده یا خدشه‌ای در آن ایجاد کنند تا چه حد تصوری اشتباه و باطل بوده و برای همه جهانیان عدم درک صحیح آنان از مردم ایران و ولایت مداری آن‌ها ثابت شد.

آن چه ما در نهم دی ماه 88 شاهىش بودیم اینکه ملت انقلابی ایران خط بطلانی بر اوهام و واگویه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی کشیدند و خروشی انقلابی و بی مانند برای بیعتی ابدی با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری داشتند.

حماسه نه دی روز بصیرت، حمایت و پشتیبانی قلبی ملت وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران است و جا دارد همگان بخصوص اقشار تأثیرگذار فرهنگی و اجتماعی با فهم و تحلیل دقیق از حادثه و زوایای پنهان و آشکار جریان فتنه و نقش تأثیرگذار قیام مردمی ۹ دی آن را ملاکی در ارزیابی احوالات افراد در پیچ‌های مهم تاریخی پیش روی قرار دهند و با توسل به برکات یوم الله 9 دی، از گردنه‌های مهم پیش رو عبور کنیم.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار