خانه جوان اسلامشهرجانمایی شد

اسلامشهر (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر از پروژه جانمایی احداث خانه جوان، استادیوم ۷ هزار نفری و خانه کشتی اسلامشهر بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خانه جوان اسلامشهرجانمایی شد

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار اسلامشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر بازدید بعمل آوردند.

در جریان این بازدید که در پروژه اول از جانمایی احداث خانه جوان شهرستان اسلامشهر انجام شد،با پیگیری‌های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر و حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مقررشد این پروژه با تلاش پیمانکار و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز طرح از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و مورد بهره‌برداری جوانان شهرستان اسلامشهر قرار گیرد.

خانه جوان اسلامشهر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، با اعتبار اولیه 17 میلیارد ریال در جوار اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر احداث خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از برنامه‌های سفر خود به شهرستان اسلامشهر، از سالن خانه کشتی شهرستان که اخیراً بازسازی و تجهیز شده و همچنین استادیوم ورزشی ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر بازدید به عمل آورد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار