نوجوانان ایرانی با ماکان بند هم صدا شدند

تهران (پانا) - گروه ماکان بند پس از حدود دو سال دوری از هوادارانش، بالاخره کنسرتش را روی صحنه برد تا شبی خاص را برای ماکانی‌ها رقم بزند.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان ایرانی با ماکان بند هم صدا شدند

ماکان بند دو سال پیش آخرین اجرایش را در تهران برگزار کرده بود. دو سالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا همه‌ی اجراهای صحنه‌ای به تعطیلی کشیده شد. با حضور دوباره‌ی اجراهای صحنه‌ای، گروه «ماکان بند» در 6 دی 1400 روی صحنه‌ی تالار وزارت کشور رفت.

اجرایی که با استقبال هوادانِ این گروه همراه بود و شبی به یادماندنی را رقم زد. خانواده‌های بسیاری همراه با فرزندانشان که از طرفدارانِ پروپاقرص ماکان هستند، از ساعت‌ها قبل در مقابل تالار وزارت کشور بودند تا هنگام ورود به سالن فرابرسد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو، تالار وزارت پس از حدود 22 ماه، 3 هزار مخاطب موسیقی را در خود جای داده بود. مخاطبانی که بیشتر آنها از نوجوانان و جوانانِ کشورمان بودند. آنها 22 ماه بود که از رویدادهایِ اینچنینی به دور بودند. رویدادهایی که در نشاط و شادیِ جامعه تاثیر بسیاری دارد.

هواداران از همان ابتدا نشان دادند که به شدت دلتنگ روزهای کنسرتی هستند و چقدر به دنبال فضاهایی برای ابراز شادی و نشاط هستند.

ماکان بند در کنسرت‌هایش تلاش کرده تا با اجرای پرفورمنس‌های متفاوت، ایده‌هایی نو را اجرا کند و جذابیت‌های بصری را به آهنگ‌هایش اضافه کند.

آنها این‌بار هم با ایده‌ای جدید روی صحنه آمدند و پرفورمنسی خاص را برای آهنگ اولشان اجرا کردند.

طراحی نورِ این اجرا هم ویژگی‌های خاصی داشت که به شدت فضای اجرا را خاص کرده بود.

در بخشی از این کنسرت یاشار خسروی سرپرست ارکستر ماکان بند به ریمیکس برخی از آهنگ‌های ماکان بند پرداخت.

2 تا ستاره، واقعی،‌من بد تو خوب، احساسی میشم، معرفت، یه عصر خوب، با تو، ایرانی اصل، خدا، هر بار این درو، دلگیری، من دلم تنگه، عاشق که میشی، ‌دیوونه بازی، 2 دقیقه و یه لحظه نگام کن، آهنگ‌هایی بودند که در این کنسرت اجرا شد.

همچنین رهام هادیان در بخشی از این کنسرت آهنگِ «دوره گرد» را به تنهایی برای مخاطبان اجرا کرد.

اتفاق خاص این کنسرت اما تولدِ امیر مقاره خواننده محبوب گروه ماکان بند بود. نوازندگانِ گروه ماکان بند، با همراهیِ رهام هادیان، کیک تولدِ امیر مقاره را روی صحنه آوردند تا جشن تولدِ این خواننده محبوب برگزار شود.

از دیگر اتفاق‌های مهم این کنسرت، حضور هنگامه قاضیانی بود. امیر مقاره اخیرا در سریال جزیره بازی کرده که در آنجا با هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان هم‌بازی بود.

اکبر زنجان‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هم مهمان ویژه این کنسرت بود.

کنسرت ماکان بند در 6 دی و در دو سانس برگزار شد. همچنین گروه «ماکان بند» پنجشنبه 9 دی(دو سانس) و جمعه 10 دی(دو سانس) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار