مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

با دستفروشان مدارا می‌کنیم؛ قصد حذف نداریم

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران از تهیه طرحی جامع برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر خبرداد و تاکید کرد که قصدی برای برخورد با دستفروشان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
با دستفروشان مدارا می‌کنیم؛ قصد حذف نداریم

قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با پانا درخصوص طرح تازه شهرداری تهران برای ساماندهی دستفروشان توضیح داد: «طرح ساماندهی دستفروشان را به‌صورت پایلوت از محدوده تجریش آغاز کردیم و پس از تجریش منطقه 15 و هفت تیر و بعد از آن منطقه 11 را در دستور کار قرار دادیم اما منطقه 11 که چهارراه ولیعصر می‌شود شرایط خاص خود را دارد زیرا فضای مناسب برای ساماندهی نداریم و به دنبال مکانی به عنوان جایگزین هستیم.»

وی با اشاره به اینکه قصد حذف دستفروشان را از محدوده چهار راه ولیعصر نداریم، گفت: «به دنبال حذف نیستیم، دستفروشان از این راه امرار معاش می‌کنند. زندگی دارند و باید با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم‌گیری کنیم. به دنبال طرح‌های بلندمدت در این حوزه هستیم و جلسات پیوسته‌ای در این رابطه برگزار کردیم که بتوانیم دستفروشان این محدوده که حدود هزار دستفروش هستند را ساماندهی کنیم و مکانی ثابت برای فعالیت‌های این افراد پیدا کنیم.»

محمدی درخصوص حضور نیروهای انتظامی و یگان ویژه شهرداری در چهارراه ولیعصر هم توضیح داد:‌ «این طرح ضربتی آخر سال است که این محدوده بسیار شلوغ می‌شود، شهروندان زیادی با شماره‌های 137 تماس می‌گیرند و از وضعیت این خیابان گلایه می‌کنند. ما نمی‌توانیم به درخواست این شهروندان هم بی‌توجه باشیم. اکنون مدارا می‌کنیم اما توانایی آن را داریم که نیروهای بیشتری را در این خیابان مستقر کنیم و تا زمانی که طرح ما برای ساماندهی کامل نشود مقابله‌ای صورت نمی‌گیرد.»

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: «ما برای ساماندهی آمده‌ایم زیرا اگر برنامه‌ای برای این خیابان نداشته باشیم روزبه‌روز بر تعداد دستفروشان اضافه می‌شود و وضعیت این خیابان بدتر می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار