یادواره شهدای دبیرستان نیایش قم برگزار شد

قم (پانا) - یادواره لاله‌های روشن به همت دبیرستان نیایش ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دبیرستان نیایش قم برگزار شد

مراسم یادواره لاله های روشن به همت دبیرستان نیایش ناحیه یک آموزش و پرورش قم و با تلاش دانش آموزان پیشتاز و بسیجی برگزار شد.

در این مراسم، «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی با اشاره به اینکه آغاز انقلاب به بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) بر می گردد، اظهار کرد: پس از تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی به تمدن نوین اسلامی و عصر ظهور خواهد رسید.

وی با اشاره به مشقت دینداری در آخرالزمان، عنوان کرد: باید ویژگی جبهه حق و باطل را بشناسیم تا در جبهه باطل قرار نگیریم.

کبیری پور همچنین انواع تهدیدها را مورد توجه قرار داد و افزود: تهدید نرم، پیچیده تر از تهدید سخت یا همان جنگ معمولی است زیرا به تخریب فرهنگ، باورها و اعتقادات جامعه می پردازد.

وی جنگ روایت ها را از انواع تهدیدات نرم خواند و تصریح کرد: این نوع تهدید، حادثه طبیعی را به بحران تبدیل می کند و باید با هوشیاری، مراقب باشیم در جبهه باطل قرار نگیریم.

همچنین حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع از راویان دفاع مقدس، نکاتی را پیرامون مقام و منزلت شهدا و اهمیت برگزاری یادواره ها بیان کرد.

این مراسم با اجرای گروه رزمنوازان، تواشیح و سرود، دکلمه خوانی یکی از دانش آموزان و حضور متبرک پرچم حرم حضرت رقیه(س) و انگشتر شهید سلیمانی همراه بود و در پایان، یکی از ذاکرین اهل بیت(س) در ماتم عزاداری ایام فاطمیه(س) و شهادت حضرت زهرا(س) مرثیه سرایی کرد.

دانش آموزان پیشتاز این واحد آموزشی نیز در ابتدای مراسم، آیین گارد پرچم و حاملان قرآن را اجرا کردند.

در یادواره شهدای دبیرستان نیایش، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم، «محمد صفاییان» رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک و جمعی از معاونان و مسئولان بخش های مختلف اداره، مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک و «مهدی علیرضالو» از بسیج اقشار استان قم به همراه مسئولان، معلمان و دانش آموزان دبیرستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار