با حضور معاون وزیر صورت گرفت؛

افتتاح هنرستان کاردانش استثنایی «مسعودیان» در قم

کلنگ احداث مجتمع آموزشی ‌استثنایی پردیسان قم به زمین زده شد

قم(پانا)- دبیرستان دوره اول و هنرستان کاردانش ۱۰ کلاسه دخترانه استثنایی محمد علی مسعودیان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خیابان امام موسی صدر قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح هنرستان کاردانش استثنایی «مسعودیان» در قم

دبیرستان دوره اول و هنرستان کاردانش دخترانه استثنایی محمد علی مسعودیان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش استثنایی و مسئولین محلی، در کوچه 13 بلوار امام موسی صدر قم افتتاح شد.

این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 1880 مترمربع زیربنا در سه طبقه با 12 فضای آموزشی، 9 فضای اداری و کمک آموزشی، کتابخانه، نمازخانه، سالن اجتماعات با هزینه 10 میلیارد تومان برای دانش آموزان دو گروه جسمی حرکتی و با آسیب شنوایی احداث شده است.

همچنین با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کلنگ احداث مجتمع آموزشی «حسین مسعودیان» ویژه دانش آموزان ‌استثنایی پردیسان قم در زمینی واقع در جنب فروشگاه شهروند به زمین زده شد.

این مجتمع در زمینی به وسعت 12 هزار متر بزرگترین مجتمع استثنایی استان و شامل 4 مدرسه، یک سالن و یک مرکز توانبخشی است و دو میلیارد تومان اعبتار تجهیزاتی با هدف توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه برای آن اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار