همزمان با ایام فاطمیه

سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در قم برپا می‌شود

قم(پانا)- مسئول هیات محبین حضرت زینب(س) از برپایی سوگواره تجسمی و نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) در قم همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در قم برپا می‌شود

«سید مهدی رضوی» مسئول هیات محبین حضرت زینب(س) امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال هم مثل سال گذشته سعی می شود سوگواره تجسمی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم(ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا شود تا سلامت بازدیدکنندگان به خطر نیفتد.

وی گفت: سوگواره فوق طرحی است که به همت جوانان و طلاب هنرمند برگزار شود و هر ساله با بازدیدهای فراوانی رو به رو است و امید است این طرح همچنان ادامه پیدا کند.

رضوی ادامه داد: این طرح علاوه بر اینکه باعث استفاده مردم از ایام فاطمیه می شود، مردم رو با شیوه زندگی حضرت فاطمه(س) و سیره آن حضرت آشنا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: سعی ما بر این بوده ‌که هر ساله سوگواره کوچه های بنی هاشم را ارتقا بدهیم و به نوعی یک ویژگی خاص هر ساله به آن اضافه کنیم تا مردم مشتاق بازدید از این نمایشگاه باشند.

«سید محمد روحانی» مسئول اجرایی سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم(ع) نیز با اشاره به ماندگاری این طرح و اشتیاق مردم برای بازدید از آن، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این بوده که سانس های نمایش را که هر شب در حال اجرا هست، افزایش دهیم و برای هر کدام از گروهی از مشاغل مختلف همچون پرستاران، دانش آموزان و....، سانس های ویژه ای را اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه سعی داریم غرفه های جدیدی را نیز به نمایشگاه بیفزاییم تا فضای فرهنگی هنری نمایشگاه تقویت شود، عنوان کرد: برای کسانی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، سایت http://www.mihebinzeinab.ir راه اندازی شده که قبل از حضور، در آن سایت رزرو کنند تا باعث شلوغی نمایشگاه نشود.

روحانی تاکید کرد: نمایشگاه کوچه های بنی هاشم(ع) تحت حمایت هیچ موسسه یا خیریه نیست و هزینه های آن با کمک اعضای هیئت محبین حضرت زینب(س) تامین میشود.

نمایشگاه کوچه های بنی هاشم(ع) همزمان با ایام فاطمیه از امشب تا 16 دیماه هر شب از ساعت 19 تا 22، در بلوار 75 متری عمار یاسر، نبش بلوار تعاون برپا می شود.

خبرنگاردانش آموز: سمیرا مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار