معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

ضرورت توجه به موضوع علم‌آموزی در هفته پژوهش

اصفهان ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اعلام کرد در دوره جدید دولت هرچه باید انجام دهد حداقل از دستاوردهای دانشجویی باید استفاده کند و اگر کسی خواست در دستگاه‌های مختلف پژوهش انجام دهد باید به آنان بها داده شود.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به موضوع علم‌آموزی در هفته پژوهش

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جشنواره جهادگران علم و فناوری اصفهان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مسائل کشور شخصاً به چند مورد ورود پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها بحث علم آموزی و پیشرفت علمی کشور است.

محمدرضا جان نثاری بیان کرد: اینکه در حوزه اندیشه یک دانشگاه به علم و فناوری بپردازد یک روش‌کار یومیه است و فی نفسه ملاک نیست، بلکه اگر پیشرفت علمی در گفتمان‌های اصلی کشور تاکید شود این موضوع اهمیت پیدا می‌کند و وقتی این موضوع برای مقام معظم رهبری مهم باشد حتما بقیه هم باید از آن دنباله‌روی کنند و پیشرفت علمی‌ کشور را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران در حوزه آب استان اصفهان فعالیت‌های مختلفی انجام شد اما با وجود جلسات مختلفی که در این موضوع تشکیل شد همچنان معضل وجود دارد.

جان نثاری افزود: در بهترین زمین‌های حاصلخیز، ذوب‌آهن ساختیم و در شرق می‌خواهیم کشت کنیم که این موارد بر اساس موارد علمی بوده اما این تراوشات علمی چقدر صحت دارد و باید این فرهنگ جا بیفتد که اگر کاری قرار است صورت بگیرد از اهالی آن علم سوال بشود. جای فعالیت‌های عالمانه در کشور ما خیلی خالی است و امیدواریم در هفته پژوهش به موضوع علم آموزی توجه بیشتری شود.

وی عنوان کرد: در دوره جدید دولت هرچه باید انجام دهد، حداقل از دستاوردهای دانشجویی باید استفاده شود و اگر کسی خواست در دستگاه‌های مختلف پژوهش انجام دهد باید به آنان بها داده شود.

خبرنگار: شکیبا واثقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار