مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری؛

سلامتی و تندرستی نیازمند یک تلاش همگانی است

شههرری(پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، به اهمیت تلاش و همکاری هم‌‌جانبه در زمینه بهداشت و سلامت افراد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی و تندرستی نیازمند یک تلاش همگانی است

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، در حاشیه افتتاحیه اتاق بهداشت مدارس، حضرت علی اکبر(ع)، شهید ثانی و شهدای چیت ری، در گفتگو با خبرنگار پانا، به اهمیت نیاز به سلامت روحی و جسمی در درک گرفتاری‌های انسانی اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرد تا توجه همگان به بهداشت عمومی جدی‌تر شود به طوری که امروز شاهد ارتقای سطح میزان سواد سلامتی خانواده‌ها و مردم هستیم؛ زیرا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، مهم‌ترین راه برای مبارزه با کرونا ویروس بوده است.

ایمانی بیان کرد: در این شرایط علاوه بر آموزش سواد سلامت می‌توان به اصلاح زیرساخت‌ها و تجهیز اتاق بهداشت مدارس برای آمادگی دوران پساکرونا پرداخت که در همین راستا شاهد افتتاح 3 اتاق بهداشت در مدارس ناحیه دو شهرری هستیم و با به‌روز شدن و تجهیز اتاق‌های بهداشت، آمادگی لازم برای بعد از کرونا هم به وجود می‌آید.

او ادامه داد: باید باور داشته باشیم که همه مردم کره زمین یک خانواده بزرگ هستند و لازم است با همکاری همدیگر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر بیماری کرونا فائق آییم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری خاطرنشان کرد: سعادت انسان‌ها در گرو آرامش است و آن هم جز در سایه سلامت روانی و جسمی بدست نمی آید.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار