/تکرار/ داوود گنجه ای:

سابقه دوستی من با مرادخانی طولانی است/ به شاه آبادی گفتم به معاونت هنری نیا

خبرگزاری پانا: داوود گنجه ای با اشاره به انتخاب علی مرادخانی به عنوان معاون هنری گفت: روز اول با شناختی که از شاه‌آبادی و خانواده‌اش داشتم به او گفتم این معاونت را قبول نکن و به اینجا نیا ولی اکنون بسیاری از هنرمندان که سابقه دوستی من با آقای مرادخانی را می‌دانند، به من گفتند که از وی خواهش کنم که حضور در این معاونت را قبول کند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ مراسم تودیع و معارفه معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه‌آبادی معاون هنری سابق و علی مرادخانی معاون هنری جدید وزارت ارشاد و جمع کثیری از هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

در بخشی از این مراسم که با اجرای اسماعیل آذر همراه بود؛داود گنجه‌ای با اشاره به این مطلب که هر چند سیاست و اقتصاد در حکومت نقش های مهمی دارند ولی نباید نقش فرهنگ و هنر را کمتر دید؛ گفت: هنرمندانی که اینجا هستند همه مرواریدهای غلتان ایران هستند.

وی افزود: من مطمئنم آقای جنتی خوشبختی این مملکت را می خواهد و از نفاق و دورویی بیزار است. ما خنده‌های مان را در موزه موسیقی کرده‌ایم و اینجا از وزیر و معاون هنری می‌خواهیم که از هنرمندان تا زمانی که زنده هستند تکریم کنند.

این هنرمند عرصه موسیقی در پایان سخنان خود گفت: روز اول با شناختی که از شاه‌آبادی و خانواده‌اش داشتم به او گفتم این معاونت را قبول نکن و به اینجا نیا ولی اکنون بسیاری از هنرمندان که سابقه دوستی من با آقای مرادخانی را می‌دانند، به من گفتند که از وی خواهش کنم که حضور در این معاونت را قبول کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار