محمدی: قرارداد مهدوی‌کیا تا 2 روز آینده نهایی می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی امید گفت قرارداد مهدی مهدوی‌کیا و دستیارانش تا دو روز آینده نهایی و به امضا خواهد رسید و اکنون دستیاران وی مشغول فعالیت هستند. 

کد مطلب: ۱۲۴۰۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: قرارداد مهدوی‌کیا تا 2 روز آینده نهایی می‌شود

محمد محمدی در برنامه زنده در انتهای الوند در ابتدا با اشاره به برنامه جام حذفی و وضعیت باشگاه ها در این بازی ها اظهار کرد: با توجه به اینکه استقلال چند هفته نتیجه نمی گرفت دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردو با کسب 3 امتیاز از بازی گلهر پس از حکم کمیته انضباطی، امروز وضعیت خوبی در جدول رده بندی دارد و در عین حال به تفکر اقای مجیدی نیز رسیده است.
وی ادامه داد: احتمالا تغییرات کمتری در استقلال شاهد هستیم. در جام حذفی هم شرایط متفاوت است و همه تیم های بزرگ با تمام قوا در این بازی ها حضور می یابند.
دروازبان سابق تیم ملی کشورمان توضیح داد: تیمی که سابقه زیادی در لیگ برتر ندارد با برنامه 3 تا 5 ساله آغاز می کند و حرفی که امیر قلعه نوعی درباره جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی زده درست است. گل گلهر سرمایه گذاری خوبی کرده و این تیم در سال های آینده موفق می تواند باشد.
محمدی درباره حضور بازیکن خارجی گل گهر توضیح داد: جایی باید بازخواست کنیم و خیلی سخت نیست که بدانیم این بازیکن را چه کسی آورده و چه کسی با او قرارداد بسته است. بازیکن گابنی زبان نمی داند که بخواهد درخواست بدهد. کادر فنی فقط مسائل فنی را درنظر می گیرد و کار سختی نیست که عامل این اتفاق را بازخواست کنیم.
وی ادامه داد: مسوول روابط بین الملل و مدیریت این باشگاه را باید بازخواست کرد و گل گهر امتیازات بسیاری را از دست داد.
این بازیکن فوتبال با اشاره به اینکه با برخورد با گل گهر موافقم عنوان کرد: فوتبال ما انقدر ضعیف نیست که از گابن بازیکن بیاوریم اما اگر از این کشور بازیکن می آوریم باید او را مانیتور کنیم و ببینیم ایا وی شرایط بازی را دارد.
محمدی گفت: باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. گاهی یک بازیکن مصری در لیگ انگلستان ستاره می شود و بعد فنی انتخاب یک بازیکن درست است اما او نمی تواند درباره شرایط قانونی بازیکن تحقیق کند.
وی با بیان اینکه موافق این هستم که یک بازیکن خارجی با 4 بازی ملی بتواند به تیم های لیگ برتری بپیوندد تاکید کرد: چرا بازیکنان جوان ما بیرون بنشینند و بازیکنانی که سابقه بازی ملی ندارند با پول هنگفت به ایران بیایند.
این بازیکن فوتبال تصریح کرد: باید کسی که با استوکس و رادوشوویچ قرارداد بسته است بازخواست کرد چرا کالدرون را با این شرایط قرارداد بسته است؟ اصلا سخت نیست افراد پاسخگوی کارهای خود باشند. نمی شود قراردادهایی در زمان مدیرعاملی شخصی بسته شود بار مالی به دوش باشگاه گذاشته شود و وی رها کند و برود و بعد برگردد و بگوید من کاندیدای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هستم.
محمدی گفت: مربیانی که در سطح اول کار می کنند 2 تا 3 پلن دارند و تیم های حریف نیز آنالیز می کنند و قطعا تغییرات سیستم در تیم های بزرگی مثل پرسپولیس طبیعی است. گاهی بازیکنان فوتبالزده می شوند و برای مربیان نیز پیش می آید که از نظر تاکتیکی به بن بست می رسند و راهکار استفاده از مشاوران جدید است.
وی ادامه داد: پرسپولیس محدودیت بازیکن دارد و وقتی بازیکن زیاد داشته باشی می توانی زیاد تغییرات بدهی اما پرسپولیس بازیکن ندارد و دست یحیی گل محمدی بسته است. بازیکنان تاجیک پرسپولیس بسیار بازیکنان خوبی هستند و فوتبالیست هایی هستند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند.
سرپرست تیم ملی امید درباره قرارداد مهدوی کیا با این تیم یادآور شد: هر روز با مهدوی کیا در ارتباطم. کمک مربی های تیم ملی خارجی هستند و فدراسیون با توجه به اتفاقات اخیر در بحث قراردادها، سفت و محکم قراردها تنظیم می شود. تمام موارد اعمال شده ودر دو روز آتی قرارداد مهدوی کیا و همکارانش بسته می شود.
محمدی گفت: من ایرانم که امور اداری اردوی بعد را آماده کنیم و نفرات مورد نظر مهدی مهدوی کیا را دعوت خواهیم کرد. برای خروج از کشور با توجه به جوان بودن تیم، سخت است و در ایران اردو داریم. مهدوی کیا به دنبال بازی های دوستانه خوب است و وی در قطر در حال رایزنی است تا در فیفادی بازی هایی داشته باشیم.
وی یادآور شد: هیات رئیسه قانونی مصوب کرده که باشگاه ها تا 2 بازیکن را موظف هستند که در اختیار تیم امید قرار دهند اما به دنبال تعامل هستیم. از باشگاهی 4 بازیکن می خواستیم اما نتوانستند در اختیار تیم ملی امید قرار دهند. اتفاق خوب این است که بچه های تیم امید همه در لیگ برتر بازی می کنند که البته این موضوع کار ما را سخت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار