مراسم «لاله های فاطمی» در آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد

قم(پانا)- مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و یادواره «لاله های فاطمی» گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آموزش و پرورش امروز در نمازخانه ناحیه یک قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم «لاله های فاطمی» در آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و یادواره «لاله های فاطمی» گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای فرهنگی و دانش آموز، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در نمازخانه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.

در این مراسم که به همت معاونت پرورشی، ستاد شاهد و بسیج دانش آموزی ناحیه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین «علی احتشام کاشانی» استاد درس خارج حوزه علمیه قم و امام جمعه موقت کاشان در سخنانی با اشاره به دسیسه های دشمنان برای ضربه به بنیان خانواده و فرهنگ جامعه اظهار داشت: استعمار به دنبال این است که رابطه پدر و فرزند را تخریب کند و باورهای معنوی بخصوص اعتقاد به دو بال مهدویت و شهادت را از فرزندان ما بگیرد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، گفت: دشمن ما نه قانع است، نه بیکار و نه تنبل بلکه بیدار است و هرگز نمی خوابد.

احتشام ادامه داد: در فرهنگ دینی و اسلامی ما حتی اگر مقام حضرت زهرای مرضیه(س) را هم داشته باشی باید امتحان بدهی و پاداش بگیری.

وی با اشاره به تاکید سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اهمیت ولایت پذیری، خاطرنشان کرد: حاج قاسم چندین بار قسم یاد کرد که یکی از شئون عاقبت بخیری تبعیت از ولایت فقیه است و فرمود ولایت پذیری را از سید حسن نصرالله یاد بگیرید.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با یادآوری فتنه های پیچیده سر راه انقلاب، ادامه داد: در هر فتنه، عده ای بدلیل عدم تبعیت از ولایت، از کشتی انقلاب پیاده می شوند.

وی تاکید کرد: هنر حضرت فاطمه زهرا(س) اطاعت محض از ولایت بود و همه ما باید یاد بگیریم هرگز دربرابر ولی، ولی نگوییم.

در ادامه مراسم کلیپ های از سخنان مقام معظم رهبری و شهدا پخش شد، همچنین «عبدالله صادقخانی» از مداحان اهل بیت(ع) در وصف سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مرثیه سرایی کرد.

در یادواره لاله های فاطمی، محمد صفاییان رییس اداره ناحیه یک به همراه کارکنان اداره و میهمانانی از سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار