واژگونی تانکر سوخت در بستان‌آباد؛ 3 نفر جان‌باختند

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بستان‌آباد از امدادرسانی نجات‌گران این جمعیت به اتوبوس واژگون شده در مسیر اتوبان پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی تانکر سوخت در بستان‌آباد؛ 3 نفر جان‌باختند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، علی مرسلی گفت: به دنبال بارش برف در استان آذربایجان شرقی و لغزنده بودن جاده‌ها صبح امروز شنبه 27 آذرماه 1400ساعت ۸:۳۰ یک دستگاه اتوبوس در محور اتوبان پیامبر اعظم (ص) محدوده روستای خیرآباد بستان‌آباد واژگون شده بود که بلافاصله همه عوامل امدادی اعم از راهداری و پلیس‌راه و جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: این حادثه 2 جان‌باخته و ۷ مصدوم داشت که از این تعداد ۲ نفر به‌صورت سرپایی مداوا و هر 7 نفر توسط عوامل امدادی و اورژانس جهت ادامه درمان به بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد انتقال یافتند و پیکرهای جان‌باختگان رهاسازی و به مراجع زی ربط تحویل داده شد.

رئیس هلال‌احمر بستان‌آباد افزود: در فاصله 200 متری این حادثه همزمان یک دستگاه تانکر سوخت در اتوبان پیامبر اعظم واژگون و راننده آن در دم جان‌باخته بود که توسط نیروهای امدادی رهاسازی و تحویل مراجع مربوطه شد.

مرسلی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۲۰ نفر ازنجات‌گران و امدادگران و نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بستان‌آباد به بهره‌گیری از 5 دستگاه خودروی امدادی نقش‌آفرینی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار