زنگ هفته پژوهش در آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد نواخته شد

مشهد (پانا) - مراسم نواختن زنگ هفته پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه، معاونین و جمعی از مسئولان در محل هنرستان دیانت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هفته پژوهش در آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد نواخته شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد، محسن روحانی نیا مدیر آموزش و پرورش این ناحیه در این مراسم گفت: برگزاری این مراسم نشان از اهمیت بخشیدن آموزش‌و پرورش به مقوله تحقیق و پژوهش است.

وی در ادامه افزود: امروز باید بیش از گذشته به سمت علوم پژوهش محور حرکت کنیم، چرا که در عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات بیش از گذشته نیازِ به روز شدن وجود دارد.

روحانی نیا با تأکید بر ضرورت ارائه پژوهش‌های کاربردی، تأکید کرد: علم نظری امروز تنها کافی نیست و ما می‌بایست از فضای علم به عرصه‌های عملی و کاربردی وارد شویم و این امر با اهتمام مدیران مدارس، دبیران، آموزگاران و دانش آموزان میسر خواهد شد.

وی خواستار ترویج فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان شد و بیان کرد: با پژوهش می‌توانیم مدارس را زنده نگاه داریم و این اصل اساسی باید در بین دانش آموزان ترویج شود. در پایان مراسم از پژوهشگران برتر ناحیه تجلیل شد.

لازم به ذکر است، شعار هفته پژوهش در سال 1400 با عنوان پژوهش مدرسه ای پشتیبان ایران قوی، و آموزش و پرورش ناحیه 2 به عنوان دبیرخانه نشست های استانی علمی پژوهشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار