کاهش دغدغه‌های مالی فرهنگیان با توسعه مشارکت بیشتر در صندوق ذخیره

تهران (پانا) - در راستای توسعه مشارکت‌ها و عضویت بیشتر همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان، نشست اعضای نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان با مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش دغدغه‌های مالی فرهنگیان با توسعه مشارکت بیشتر در صندوق ذخیره

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست که یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع نیز حضور داشتند سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن بیان مطالبی مبنی بر سرمایه‌گذاری برای فرهنگیان و اینکه باید در فکر آنان بود تا دغدغه‌های مالی به حداقل برسد، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای تحقق این موضوع، توجه به عضویت همکاران در صندوق ذخیره و افزایش سهم‌الشراکه آنها است که امید است با همکاری مناطق مخصوصا کارشناس مسئولان تعاون و امور رفاهی مناطق و سایر اعضای کارگروه این ماموریت به سرانجام مطلوب‌تری برسد.

وی با اشاره به اجرای دقیق دستورالعمل‌های مربوطه که از طرف اداره کل صادر شده است بیان کرد: افزایش سهم الشرکه تا میزان 5 درصد که آخرین آن با شماره 1200/257889/507 مورخ 1400/8/18 ارسال شده است از جمله این ماموریت‌هاست. همچنین پیگیری تعیین تکلیف وضعیت متوقفین در استان و عضویت فرهنگیان غیرعضو و عضویت نیروهای جدیدالاستخدام از دیگر اهداف این دستورالعمل است.

هاشمی در ادامه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی بیشتر برای همکاران جهت آشنایی بیشتر از مزایای عضویت در صندوق از طریق طرح در جلسه مدیران، معلمان را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید با اتخاذ تمهیداتی مقدمات حداکثری برای استمرار عضویت بازنشستگان مهر 1400 به بعد فراهم شود.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نسبت به افزایش سهم‌الشرکه خود به میزان 5 درصد اقدام و فرم مربوطه را امضا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار