هفته‌ گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ قرآنی، بین دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد با حضور در دفتر معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، ضمن تبریک هفته قرآن، عترت و نماز به همکاران این حوزه، این هفته را فرصتی مغتنم برای اعتلای فرهنگ قرآنی، در بین دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته‌ گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ قرآنی، بین دانش‌آموزان است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد به همراه سایر مسئولین با حضور در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک این هفته به همکاران حوزه قرآن عترت و نماز از زحمات و تلاش های موثر این بزرگواران تقدیر و تشکر کرد.

محسن روحانی نیا در این دیدار با اشاره به اهمیت سه نعمت ارزشمند قرآن، نماز و عترت اهل بیت علیهم السلام در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی بیان کرد: گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس، فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ قرآن، نماز و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در بین دانش آموزان است.

وی گفت: امیدوارم که با بهره گیری از رهنمودهای راه گشای مقام معظم رهبری و بکارگیری روش های گوناگون و با همت، حسن تدبیر، در جهت نهادینه کردن معارف قرآن، عترت و نماز در جامعه اسلامی مان بیش از پیش موفق باشیم.

در این مراسم سید مهدی موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ضمن تبریک هفته قرآن، عترت و نماز به همه همکاران و قدردانی و تشکر از زحمات همکاران، اهم برنامه های اجرایی در هفته قرآن، عترت و نماز را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار