کسب مقام قهرمانی آموزش و پرورش در مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان گیلان

رشت (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت آموزش و پرورش در 4 رشته، عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را از آنِ خود کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی آموزش و پرورش در مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی ضمن تبریک افتخارآفرینی آموزش و پرورش در بین ادارات و نهادهای مختلف استان، خاطر نشان کرد: رقابت‌های ورزشی کارمندان دولت استان گیلان با شعار کارمند فعال _ ایران فعال در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار شد و از ۱۷ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها، 5 تیم از آموزش و پرورش در 4 رشته عنوان قهرمانی را کسب کرد. در قسمت انفرادی این رقابت‌ها، محمد صیادی از آموزش و پرورش موفق به کسب عنوان نخست و قهرمانی شد. همچنین تیم های تنیس روی میز فرهنگیان مرد و زن، دارت، فوتسال و والیبال نیز به عنوان قهرمانی دست یافتند.

شایان ذکر است این دوره از رقابتها با شرکت ۱۷ تیم در هشت رشته برگزار شد و دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد کشاورزی، محیط زیست، تامین اجتماعی، آتش نشانی، میراث فرهنگی و گردشگری، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشکده فنی و حرفه ای، بانک سپه، اداره ثبت و اسناد، اداره کل امور مالیاتی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین اداره بهزیستی از جمله تیم های شرکت کننده در رقابت‌های ورزشی کارمندان دولت استان گیلان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار