مسئول حلقه صالحین پایگاه امام حسن عسکری

هدف حلقه‌های صالحین، ایجاد تغییر رفتار در مخاطبان مبتنی بر مکتب تربیتی اهل‌بیت است

شهرری(پانا)- مسئول حلقه صالحین پایگاه امام حسن عسکری گفت این پایگاه با عنوان (فاطمی شو)، جوانان و نوجوانان را به سمت و سوی هدفشان هدایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف حلقه‌های صالحین، ایجاد تغییر  رفتار در مخاطبان مبتنی بر مکتب تربیتی اهل‌بیت است

فاطمه رستمی مسئول حلقه صالحین پایگاه امام حسن عسکری در رابطه با چگونگی این حلقه در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این حلقه یک جمع صمیمی و دوستانه است که در آن هر فرد نظریه‌ای در رابطه با مسائل اعتقادی و اخلاقی خود می‌دهد، همچنین در پایان هر کلاس برنامه‌های خاصی اجرا می‌شود که در حال حاضر برنامه گلدوزی را انجام می‌دهیم.

او در ادامه بیان کرد: این جلسات به صورت گفتگو است و افراد به صورت دوستانه یکدیگر را با خلق نیک راهنمایی می‌کنند، همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: اصل تشکیل مجموعه‌های صالحین، بر اساس این دید به‌وجود آمده است که از لحاظ معنوی، تربیتی و تعلیمی به فکر و روحیه جوانان بسیجی ما در بخش‌های مختلف عمق بخشیده شود.

رستمی در پایان، در رابطه با هدف حلقه صالحین خاطرنشان کرد: تربیت انسان مومن، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است، شجره طیبه صالحین، به معنای خاص، در صدد راه اندازی حلقه های تربیتی، با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت است.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار