یک نماینده مجلس:

وزیر صمت باید به صنایع راکد لرستان توجه کند

تهران (پانا) - نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود وزیر صمت در سفر به لرستان تاکید کرد لرستان کارخانه‌ها و صنایع راکد زیادی دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صمت باید به صنایع راکد لرستان توجه کند

فاطمه مقصودی در جمع زنان کارآفرین اشترینان که امروز ۱۸ آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: هر جا صحبت از انقلاب می‌شود بانوان یک پای قضیه هستند.

وی تصریح کرد: زنان در تمام صحنه‌ها حضور دارند و اگر زنان نبودند هرگز اتفاق‌های بزرگ تاریخ رخ نمی‌داد هرجا صحبت از پیشرفت و مردان بزرگان است حتماً زنان بزرگی در کنار آن‌ها هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: زنان اشترینان در یک منطقه محروم واقع شده‌اند و امکانات و تجهیزات و ...که باید به رشد خودشان و خانواده آن‌ها کمک کند اینجا وجود ندارد امیدوارم با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گام های خوبی برای اشترینان و شهرستان برداشته شود.

مقصودی اضافه کرد: در اشترینان کارخانه ظروف یکبار مصرف چند ماه دیگر به اشتغال‌زایی می‌پردازد و حدود ۳۵۰ جوان با اولویت اشترینان مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به سفر وزیر صمت به بروجرد، افزود: بروجرد سامان کاشی، نساجی، عظیم خودرو و ... دارد چرا در استانی که صنایع آن با رکود شدید و تعطیلی مواجه هستند وزیر صمت در سفر ریاست جمهوری نباید حضور داشته باشد؟

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: وزیر صمت را از سفر ریاست جمهوری حذف کردند اما تا پاسی از شب گذشته تلاش کردم و موفق شدم وزیر صمت را به لرستان بیاورم.

مقصودی ادامه داد: ما نان برای سفره‌هایمان می‌خواهیم لرستان بیشترین صنایع تعطیل و راکد را در کشور دارد. وزیر صمت باید از ابتدا جز برنامه سفر قرار می‌گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار