مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش از ارکان رشد و توسعه کشوراست

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان رشد و توسعه کشور است.

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش از ارکان رشد و توسعه کشوراست

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین استان گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان رشد و توسعه کشور می‌بایست همواره با نگرشی ژرف ضمن شناخت شرایط و مقتضیات محیطی امکان مطابقت با زمان را برای خود فراهم آورد.

وی افزود: همچنین با دیدگاهی استراتژیکی به تدوین برنامه استراتژیک و ارزشیابی آن بپردازد در حال حاضر این امر انطباق حداکثری سیاست­ها و برنامه­ها با سندتحول بنیادین است که بایستی با دقت و جدیت پیگیری و انجام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان بر اساس برنامه اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه تدوین و ابلاغ شده و در حال اجرا است، بنابراین جهت کشف نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدها و اتخاذ تصمیم در خصوص تغییر، اصلاح و یا استمرار، باید برنامه در فرایند اجرا و با توجه به نتایج مورد بررسی، ارزیابی و تحلیل قرار گیرد.

ناصری بیان کرد: پس از ارزیابی، برنامه‌هایی که محقق شده‌اند چه نتایج و پیامدی داشته‌اند و برنامه‌هایی که محقق نشده‌اند، علت آن باید تبیین و پیشنهادات کاربردی ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار