دستگیری مردان پراید ‌دزد

خبرگزای پانا: رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری دو مرد میانسال به اتهام سرقت خودرو در شمال غرب پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سرگرد محمد فقیه گفت: در ساعت ۶:۳۰ روز نوزدهم مردادماه واحد گشت خودرویی کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شیخ فضل‌الله جنوب نرسیده به بزرگراه حکیم به یک دستگاه خودروی پراید هاچ‌بک مشکی رنگ که مقابل آن نیز یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ بژ رنگ متوقف شده بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به بازرسی از دو خودرو پرداختند.

به گفته وی، پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که فردی در حال بازکردن باطری سواری پراید است.

رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با بیان اینکه در استعلام‌های انجام گرفته از سوی ماموران در محل مشخص شد که خودروی پراید مشکی رنگ از حوزه کلانتری ۱۲۴ قهلک به سرقت رفته است، خاطرنشان کرد: پس از اطلاع از سرقتی‌بودن خودرو، ماموران پلیس اقدام به کشیدن اسلحه سازمانی خود کرده و از هر سه سرنشین خودرو خواستند که در یک سمت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در همین هنگام یکی از متهمان با سوارشدن در خودروی پراید، اقدام به فرار از محل کرد، اظهارکرد: در این حین یکی دیگر از این متهمان به هویت «بهروز» با دویدن به پشت خودروی در حال فرار، از همدستش خواست که او را هم با خود ببرد.

فقیه با بیان اینکه راننده متواری در خودروی پراید با چندین بار ترمزکردن قصد داشت تا دیگر همدستش را نیز با خود همراه کند، گفت: با توجه به آماده‌شدن سلاح از سوی راننده افسر گشت، فرد دوم از فرار بازماند و به همراه دیگر همدستش به کلانتری منتقل شد.

رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با بیان اینکه متهمان هویت خود را «محمدرضا» ۵۰ ساله و «بهروز» ۵۴ ساله عنوان کردند، گفت: این افراد در بازجویی‌های اولیه به سرقت خودرو و تلاش برای فروش آن اعتراف کردند.

فقیه با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان گفت: پرونده متشکله به همراه دو متهم دستگیرشده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تحویل داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار