رونمایی از کتاب افتخارات ناحیه 4 کرج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش

کرج (پانا) - همزمان با تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، از کتاب افتخارات فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب افتخارات ناحیه 4 کرج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش

سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، در آیین رونمایی از این کتاب گفت : من از افتخارات و موفقیت های آموزش و پرورش ناحیه ۴ مطلع هستم ولی برای اطلاع عمومی از این افتخارات نیاز به مکتوب شدن آنها بود تا آیندگان ببینند چه مسیری را سپری کرده و به کجا رسیده ایم.

در ادامه مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج نیز در این مراسم اظهار کرد: فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در مسابقات و جشنواره های علمی و فرهنگی استانی، ملی و بین المللی 2 سال گذشته مدال های طلا، نقره و برنز و رتبه های اول تا سوم بسیاری کسب کردند و فصل جدیدی از خودباوری، توانمندی و اعتماد به نفس را آغاز کرده اند که در آینده از ثمرات آن بیشتر بهره خواهیم برد.

وی در پایان اضافه کرد: ناگفته نماند آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج علاوه بر مسابقات و جشنواره ها در حوزه عملکرد اداری و شاخص های ارزیابی نیز مقام اول استان و کشوری را به دست آورد.

خبرنگار: مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار