کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

شکوفایی مجدد فعالیت‌های ورزشی و جلب مشارکت بیشتر دانش‌آموزان اولویت مسابقات ورزشی در شهرستان پردیس است

پردیس (پانا) - در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان پردیس که با حضور رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان، مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد، شکوفایی مجدد فعالیت‌های ورزشی و جلب مشارکت بیشتر دانش‌آموزان به عنوان اولویت برگزاری این مسابقات مطرح شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شکوفایی مجدد فعالیت‌های ورزشی و جلب مشارکت بیشتر دانش‌آموزان اولویت مسابقات ورزشی در شهرستان پردیس است

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان پردیس در تشریح این جلسه گفت: این جلسه در خصوص هماهنگی مسابقات ورزشی استانی، المپیادهای برتر ورزشی کشور و مسابقات منطقه‌ای به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس صورت گرفت.

زهره گرامی با اشاره به اینکه در این جلسه جهت برگزاری کیفی مسابقات ورزشی، هماهنگی و تبادل نظر انجام شد، ادامه داد: قرار است مسابقات منطقه‌ای در نیمه اول دی‌ماه برگزار شود و در این جلسه درخصوص اینکه برای چه رشته‌هایی اعلام آمادگی کنیم تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های بدنی و تأخیر و تعللی که کرونا در برگزاری مسابقات حضوری ایجاد کرد، بر آن شدیم تا برای جبران بی‌تحرکی دانش‌آموزان، شکوفایی مجدد فعالیت‌های ورزشی و جلب مشارکت بیشتر دانش‌آموزان، رشته‌های بیشتری را در مسابقات حضوری اعلام کنیم.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان پردیس تصریح کرد: امسال اعزام‌های پرشورتری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت تا بتوانیم متوقف شدن مسابقات به دلیل کرونا را در طول این زمان جبران کنیم.

گرامی در رابطه با کشف استعدادهای برتر ورزشی دانش آموزان شهرستان پردیس گفت: در این خصوص از مشارکت هیأت‌های ورزشی منطقه و همچینین از دبیران درس تربیت‌بدنی جهت کشف استعدادهای برتر ورزشی دانش‌آموزان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم تیم‌های قوی‌تری را به مسابقات اعزام کنیم.

وی افزود: اگرچه در کنار این موضوع، نگاه ویژه‌ای به تقویت ورزش همگانی دانش‌آموزان داریم و نگاه ما صرفا به مسابقات نیست بلکه بیشتر می‌خواهیم دانش‌آموزان را درگیر ورزش و آموزش کنیم، آموزش مستمر بدهیم و از مربیان توانمند و دارای کارت مربی‌گری هم استفاده کنیم.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان پردیس در پایان اظهار داشت: ما باید خود را برای مسابقات دهه فجر در بهمن ماه آماده کنیم. همچنین لازم است برای مسابقات استانی و برگزاری المپبادهای استعدادهای برتر ورزشی نیز آمادگی لازم را داشته باشیم.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار