مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

ما معلمیم و باید حق تعلیم و تربیت را ادا کنیم

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای اداری این شهرستان، در محل کانون سردار شهید نورعلی شوشتری، کار معلم را توسعه دانایی دیگران معرفی کرده و تاکید کرد به عنوان معلم باید حق تعلیم و تربیت را ادا کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ما معلمیم و باید حق تعلیم و تربیت را ادا کنیم

علیرضا کلیدری گفت: در جهان امروز هر چقدر انسان به رشد بیشتری دست پیدا می کند، نقش گفتگو پررنگ تر می شود. اگر گفتگو و تعامل مثبت را از آدم ها بگیریم هیچ وقت نمی تواند با موقعیت های مختلف ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: ما و شما معلمیم و دور هم جمع شده ایم به عنوان ستاد آموزش و پرورش نیشابور، کار سخت و پیچیده حق تعلیم و تربیت را ادا کنیم و من و شما امروز این کار را آگاهانه پذیرفته ایم. در واقع تعلق سازمانی یعنی فرصت ها کاملا محدود است و ما نباید هرگز دچار روزمرگی شویم. سازمانی که ما در آن کار می کنیم به خودی خود ارزش آفرین و جریان ساز است و به واسطه این ارزش ما نباید هر حرفی را بزنیم و هر تصمیمی را بگیریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شفافیت مسئله بسیار خوبی است اما گاهی شفافیت را درست تفسیر نمی کنیم. وقتی فردی به واسطه مسئولیتش به یک سری اطلاعات اداری دسترسی پیدا می کند به هیچ عنوان حق ندارد این مسئولیت را در اختیار دیگران قرار دهد. قرار ما این است که اخلاق کار را رعایت کنیم.

وی گفت: رعایت سلسله مراتب اداری، پاسخ به ارباب رجوع به صورت حضوری یا تلفنی، توجه به نماز جماعت، مسئولیت پذیری در امور، رعایت مقررات و انضباط اداری و دقت در مکاتبات بسیار مهم و مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار