سردار سلیمانی الگوی دانش‌آموزان در ایثار و فداکاری است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هماهنگی با موضوع برنامه‌ریزی طرح‌های پیشنهادی در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، بر اهمیت شناساندن این شهید وارسته به دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی الگوی دانش‌آموزان در ایثار و فداکاری است

طیب رضایی‌فر در نشست تعاملی و هماهنگی برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش، بیان کرد: سردار سلیمانی مظهر ایثار و از خودگذشتگی در راه وطن است و شناساندن سیره و روش زندگی فردی و اجتماعی این شهید به دانش‌آموزان ضروری است.

او ادامه داد: در برهه حساس کنونی، با توجه به تهاجم فرهنگی و شبهه‌سازی بیگانگان برای نوجوانان در مورد نظام جمهوری اسلامی، وظیفه آموزش و پرورش بسیار حساس است و امیدواریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرورشی پیرامون شهید سلیمانی، بتوانیم دانش‌آموزانی با خط فکری او تربیت کنیم.

رضایی‌فر در مورد برنامه‌های پیشنهادی در سالگرد شهادت سردار دل‌ها افزود: هشت پروژه بازگشایی مدارس، پروژه افتتاح زمین چمن شهید ثمری و رنگ‌آمیزی محوطه آن، تشکیل گروه سرود، برپایی نمایشگاه آثار دانش‌آموزی و تولید محتوا با موضوع سردار سلیمانی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، توزیع لوازم بهداشتی به مدارس، برپایی غرفه بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد و توزیع پک بهداشتی با لیبل سردار سلیمانی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش ملارد در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

برنامه‌ریزی جهت برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار در بازه زمانی یک هفته بعد از اختتامیه کشوری در کرمان، ترغیب و تشویق مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران نسبت به مشارکت بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان در جشنواره علمدار و نحوه اطلاع از منتخبین جشنواره از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار