معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد در جلسه بازمهندسی پیشتازان عنوان کرد:

آموزش نباید مقدم بر پرورش باشد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در دومین جلسه بازمهندسی تشکیلات پیشتازان بر ضرورت وجود فعالیت‌های تربیتی در کنار آموزش درسی، تأکید کرد و گفت آموزش نباید مقدم بر پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش نباید مقدم بر پرورش باشد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در دومین جلسه بازمهندسی تشکیلات پیشتازان با حضور سفیران بازمهندسی در مدارس، بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، شرایط فرهنگی جامعه و وجود آسیب‌های اجتماعی فراوان برای دانش‌آموزان در حال حاضر، فعالیت‌های تربیتی و پرورشی باید بیشتر از قبل انجام شود.

وی ادامه داد: تشکیل جلسات متعدد بین معاونت پرورشی و معاونین تربیتی مدارس، باعث شناسایی مشکلات مربوط به اجرای طرح‌های پرورشی در مدارس و مطرح کردن راهکارهای موجود در جهت رفع آن‌ها می‌شود.

حضرتقلی افزود: تشکیل گروه سرود پیشتازان در مدارس، بیان نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات معاونین پرورشی در گروه‌های مجازی جهت تبادل نظر و اتخاذ بهترین تصمیم، آموزش تئوری و عملی مفاهیم تشکیلات پیشتازان در قطب‌بندی مدارس، برنامه‌ریزی برای اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان از موضوعات مهم این جلسه بود.

در این جلسه سفیران بازمهندسی پیشتازان، از موانع و مشکلات موجود در مدارس در زمینه اجرای فعالیت‌های پرورشی، مقدم بودن آموزش بر پرورش و سختی کار در شرایط کرونایی گفتند.

همچنین کتاب سند تحول تشکیلات پیشتازان با موضوع بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی بین سفیران بازمهندسی مدارس توزیع شده و تقسیم‌بندی مفاهیم جهت تدریس در سایر مدارس انجام شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار