معلمان همیشه الگوی تمام عیار جامعه هستند

شهرری(پانا)- به همت بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی ناحیه دوشهرری، همایش بسیجیان و ایثارگران اندیشه‌ورز آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با حضور مسئولان در سالن اجتماعات جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان همیشه الگوی تمام عیار جامعه هستند

سردار حسین بهشتی از فرماندهان دوران دفاع مقدس معلمان را الگویی به تمام عیار جامعه خواند و گفت: در این نظام مقدس هنوز معلمان در خط اول مقدم قرار دارند و الگوی دانش آموزان و آحاد جامعه هستند.

وی همچنین اراده معلمان و دانش‌آموزان در آن شرایط سخت برای پیشبرد اهداف جنگ را ستود و تصریح کرد: با آن شرایط دشوار رزمندگان معلم و دانش آموز در کنار سایر رزمندگان، هیچ‌گاه به خود یأس و نومیدی راه نمی‌دادند، بااینکه امکانات عراق بیشتر از ما بود اما اراده رزمندگان ما قوی‌تر بود.

سردار بهشتی وسعت جبهه مقاومت را بسیار پهناورتر از جبهه جنگ تحمیلی توصیف کرد و پیروزی در این صحنه‌ها را رشادت‌های افرادی همچون حاج قاسم دانست و خاطرنشان کرد: هجمه علیه این جبهه نیز بیش‌ از پیش گسترش یافته است.او قدرت نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را حائز اهمیت بیان کرد و تهدیدات دشمنان را پوچ دانست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس حل مشکل کشور را پیاده شدن مکتب حاج قاسم در ساختار کشور دانست و خاطرنشان کرد: معلمان و دانش‌آموزان بسیجی همواره خط اول مقدم هستند و باید راه شهدا که همان مکتب حاج قاسم است، را ادامه دهند.

در ادامه یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ضمن تقدیراز حضور بسیجیان فرهنگی، دانش‌آموز و ایثارگران به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند، بسیج لشکر مخلص خداست اشاره کرد و افزود: کشورهای لبنان، عراق، یمن وسوریه با الگو برداری از بسیج که شجره طیبه‌ای‌ است که امام راحل نام گذاری کردند، جبهه مقاومت را تشکیل داده اند.

او گفت: تفکر بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه جا ساری و جاری است ومأموریت‌های بسیج، یک روز کمک به سیل‌زدگان وزلزله‌زدگان هست و یک روز هم حضور در صحنه‌های مختلف نظام می‌باشد.

ایمانی بیان کرد: ما در جنگ 8 ساله دفاع مقدس و نبرد با بیش از 43 کشور دنیا یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم، واین محقق نمی شد مگر با رشادت‌های بسیجیان عزیز و فرماندهان که در امر دفاع از این آب و خاک جانانه دفاع کردند.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار