برخورد پلیس راهور تهران با خودروهایی که در ایستگاه‌های اتوبوس پارک می‌کنند

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با خودروهایی که در ایستگاه‌های اتوبوس پارک می‌کنند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد پلیس راهور تهران با خودروهایی که در ایستگاه‌های اتوبوس پارک می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی همه‌خانی گفت: برابر آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هرگونه توقف در زیر ایستگاه‌های اتوبوس ممنوع است چرا که این ایستگاه‌ها محل توقف، پیاده و سوار کردن مسافران است.

وی گفت: توقف خودروها در ایستگاه اتوبوس سبب می‌شود هنگامی که اتوبوس به ایستگاه می‌رسد در بیرون از ایستگاه توقف کرده و مجبور می‌شود مسافران را خارج از ایستگاه سوار و پیاده کند که همین امر باعث ایجاد ترافیک و مسدود شدن معبر به واسطه توقف این وسیله عمومی در سطح راه شود.

سرهنگ همه‌خانی بیان کرد: همکاران بنده در صورت رویت تخلف و توقف خودروی متخلف علاوه بر اعمال قانون، در صورت تشخیص عوامل راهور در سطح شهر توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می‌دهند.

وی افزود: شهروندان و رانندگان پایتخت در نظر داشته باشند با توجه به محدودیت فضای پارک، در صورت خالی بودن جای پارک در ایستگاه اتوبوس به هیچ عنوان در این مکان‌ها پارک نکنند و به حق و حقوق شهروندانی که قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را دارند، احترام بگذارند و این جای پارک‌ها را برای اتوبوس‌ها محفوظ نگه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار