وزیر فرهنگ: مرکزی برای موضوع  اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی یک مرکز مستقل برای موضوع  اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد که در این مرکز موضوع حمایت از بازی‌های رایانه‌ای را به صورت کاملا جدی دنبال می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ: مرکزی برای موضوع  اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

«محمدمهدی اسماعیلی» پس از مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، افزود: از دوستانم در بنیاد بازی‌های رایانه‌ای هم خواسته‌ام که برنامه متقنی را برای این کار تعریف کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که ایران در رقابت بین المللی طراحی و ساخت بازی‌های جدی چه جایگاهی دارد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر کارهای خوبی شده است. امسال که پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی را داشتیم کارهایی که آمده بود و دستگاه‌هایی که مشارکت داشتند حاکی از آن بود که این موضوع به صورت جدی دارد دنبال می شود.

اسماعیلی افزود: امیدوارم این حرکت در سال های آینده شتاب بیشتری بگیرد. با توجه به سیاست های دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد فرهنگ و دستگاه های خلاق فرهنگی، یکی از مهمترین جاهایی که دولت قصد دارد سرمایه گذاری فرهنگی کند، این بخش است.

مراسم اختتامیه پنجمین جایزه بازی‌های جدی درروزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ آذرماه برگزار و برگزیدگان در هر سه بخش سمپوزیوم، هکاتون و جشنواره، معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار