حسینی: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

تهران (پانا) - معاون ‌پارلمانی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، گفت امروز در سراسر جهان اسلام تلاش و حماسه‌آفرینی بسیجیان از فلسطین گرفته تا لبنان، سوریه، عراق و یمن مشاهده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدمحمد حسینی در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین؛ «یمن، محور تحولات و خودباوری جهان اسلام» در سالن همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران، بسیج را یکی‌ از نوآوری‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیج حرکت مردمی بود که در سال‌های گذشته از انقلاب صیانت کرد و امروز هم حشدالشعبی عراق و مقاومت مردمی ‌سوریه و حزب‌الله لبنان را از ثمرات بسیج می‌دانیم.

معاون ‌پارلمانی ریاست‌جمهوری، ثمره و میوه بسیج ‌را محدود به دوره خاصی ندانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان ‌در جنگ تحمیلی مردانه ایستاگی کردند و امروز هم در عرصه‌های ‌مختلف مانند عرصه‌های مردم‌یاری و کمک به محرومان و حتی سازندگی در حال ایثارگری هستند.

حسینی در ادامه به تجاوز ائتلاف سعودی به یمن اشاره کرد و افزود: ارتجاع عرب فکر ‌می‌کرد یک ماهه می‌تواند کار یمن را تمام‌ کند اما اکنون چندین ‌سال است مردم ‌یمن از حیثیت خود مقابل این ائتلاف شوم دفاع ‌می‌کنند و امروز جهان به این باور رسیده چون مواجهه با انقلاب اسلامی، مقابل مقاومت مردمی ‌یمن هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی دیدند نمی‌توانند برابر انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرند در «اسلو» جمع شدند تا بلکه راهی برای برگرداندن شرایط به نفع خود کنند.

حسینی گفت: شیاطین جهان که در ۶ تا ۷ سال گذشته توطئه‌های زیادی علیه یمن انجام دادند بدانند آنها ره به جایی نخواهد برد زیرا مردم یمن می‌دانند اگر روی‌ پای خود بایستند قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند با آنها مقابله کنند.

معاون ‌امور مجلس رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر شاهد پیروزی مردم یمن باشیم تا با ذخایر و منابع اقتصادی که در این کشور وجود دارد وضعیت مردم این کشور بهبود یابد.

وی، جنگ آینده را جنگ ‌اراده‌ها عنوان و تاکید کرد: در این جنگ آنهایی که پیرو صبر و استقامت هستند به پیروزی نهایی خواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار