ماجرای توهین بازیگر سریال روزگار جوانی به سردار سلیمانی چه بود؟

تهران (پانا) - بعد از انتشار متن توهین‌آمیز منتشرشده از سوی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی2 در حساب کاربری‌اش، صدا و سیما و همچنین فرد توهین کننده درباره این اتفاق توضیح داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای توهین بازیگر سریال روزگار جوانی به سردار سلیمانی چه بود؟

مدتی قبل متن توهین‌آمیز منتشرشده در حساب کاربری یکی از عوامل سریال‌های صداوسیما منجر به واکنش‌های بسیاری شد.
واکنش شبکه پنج سیما نسبت به توهین به سردار سلیمانی
ساعتی پس از انتشار این متن که منتسب به یکی از عوامل سریال «روزگار جوانی۲» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و بازنشر آن توسط برخی رسانه‌های بیگانه، شبکه پنج سیما با انتشار اطلاعیه‌ای و انتخاب این بیت که «آنجا که عقاب پر بریزد / از پشه لاغری چه خیزد»، این اتفاق را به هک کردن گوشی فرد مذکور نسبت داد و خطاب به مخاطبان خود چنین نوشت: «اخیراً با هک گوشی همراه یکی از عوامل غیرمستقیم سریال روزگار جوانی ۲ مطلبی موهن منتشر شد که نشان از ضعف شدید دشمن در مقابل چهره درخشان بزرگ‌ترین قهرمان ملی این سرزمین، سردار دل‌ها، دارد.»
توضیحات شادی شایانفر
«شادی شایانفر» بازیگر و دستیار کارگردان و تدوینگر شبکه قرآن است و دختر محسن شایانفر تهیه‌کننده نیز است. بعدازاینکه پست اینستاگرامی منتسب به شادی شایانفر که جمله‌ای توهین‌آمیز خطاب به حاج قاسم سلیمانی و دخترش زینب سلیمانی منتشر شد و بلافاصله شایانفر با یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی درباره توهین به سردار شهید سلیمانی داد. وی عنوان کرد: «پیج اینستاگرامم یک روز در دسترسم نبود و من اصلا خبر نداشتم که این موضوع پیش آمده و از طرق واتساپ و دوستانم از ماجرای توهین و پست اینستاگرام توهین‌آمیز منتسب در صفحه اینستاگرامم مطلع شدم. او گفت پیگیر این ماجرا هستم و از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.»
شادی شایانفر در چند فیلم و سریال بازی کرده، اما بیشترین فعالیتش در تدوینگری و دستیاری کارگردانی است و جدیدترین تدوین او نیز در سریال روزگار جوانی و حکایت‌های کمال است که از تلویزیون پخش شد.
واکنش صداوسیما به توهین عوامل صداوسیما به سردار سلیمانی

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی رسانه ملی درباره متن موهنی که در صفحه اجتماعی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی 2 منتشر شده بود،گفته شد اخیرا متنی موهن در صفحه اجتماعی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی ۲ منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است. لازم به توضیح است فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌با سازمان صداوسیما ندارد. بدیهی است افراد متعددی در قالب برنامه‌ها و سریال‌های برون‌سپاری شده تحت عناوین مختلف با تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها همکاری می‌کنند که این همکاری واجد هیچ‌گونه حق ارتباط استخدامی‌با صداوسیما نیست. روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن تقبیح انتشار مطالب موهن در صفحه شخصی منتسب به فرد مذکور، به آگاهی عموم مخاطبان عزیز می‌رساند سازمان در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار