اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن برای نوجوانان

پاکدشت (پانا) - کارشناس و مشاور واحد پیشگیری کلانتری ۱۱ پاکدشت از خطرات و افزایش استفاده از مواد مخدر و روان‌گردان گفت فقر فرهنگی در بعضی خانواده‌ها، استفاده والدین از مواد مخدر و همچنین فشار روانی از طرف دوستان، باعث افزایش استفاده جوانان از مواد مخدر در سنین پایین شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن برای نوجوانان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت، در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس، دبیرستان دخترانه بعثت آموزش و پرورش منطقه پاکدشت نیز میزبان واحد‌های پیشگیری کلانتری ۱۱ پاکدشت و مشاوره آموزش و پرورش منطقه و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان پاکدشت شد.

شهناز سندزایی، کارشناس و مشاور واحد پیشگیری کلانتری ۱۱ پاکدشت در این جلسه از خطرات و افزایش استفاده از مواد مخدر و روان‌گردان در گروه سنی جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: متأسفانه فقر فرهنگی در بعضی خانواده‌ها، استفاده والدین از مواد مخدر و همچنین فشار روانی از طرف دوستان و همسالان، باعث افزایش استفاده جوانان از این دست مواد در سنین پایین شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود مدارس و آموزش و پرورش، در جهت آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان از لحاظ خطرات پیش رو، تلاش بیشتری کرده و به آینده‌ای روشن و سالم برای جامعه و جوانان امیدوار بود.

در ادامه فاطمه سیری، کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نیز اظهار کرد: معلمان باید با مطالعه بیشتر در خصوص مواد مخدر، دانش‌آموزان را با عواقب استفاده از این نوع مواد و اعتیاد به آن آشنا کنند.

وی همچنین این نوید را به مدارس داد که آموزش و پرورش پاکدشت در جهت آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و بهبود حال آن‌ها و خانواده‌ها، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار