معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه:

خیرین مدرسه‌ساز قدم‌های ارزشمندی در راستای تربیت نسل آینده دارند

میانه (پانا)- با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین شهرستان و بخش کاغذکنان و خیرین مدرسه ساز، مدرسه خیرساز ۶ کلاسه گلهای مرضیه آقکند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز قدم‌های ارزشمندی در راستای تربیت نسل آینده دارند

معاون استاندار در این مراسم ضمن قدردانی از پیگیری مسئولان استانی و شهرستان در پیشبرد امر مدرسه سازی در شهرستان گفت امروز خیرین مدرسه ساز در راهی بسیار ارزشمند جهت تربیت نسل آینده ساز کشور قدم برداشته اند.

وی به رتبه علمی و آموزشی کشور بعد از انقلاب در سطح خاورمیانه اشاره کرد و گفت به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد و بالندگی سیستم آموزشی ایران اسلامی هستیم که به الگویی برای سایر کشورها مبدل شده است.

سعادتی در ادامه به اهمیت مقطع ابتدایی به عنوان یکی از مقاطع تحول آفرین در حوزه آموزش اشاره کرد و افزود خیرین نیک اندیش با سرمایه گذاری برای تربیت نسل سالم و صالح سه عمل ارزشمند صدقه جاریه که فرصت تعلیم و تربیت را برای آینده سازان کشور فراهم میکند و محصول آن علم و دانش، علم نافع برای مردم و تربیت فرزندان صالح برای جامعه است را عملی می کنند.

لازم به ذکر است مدرسه خیرسازگلهای مرضیه شهر آقکند با مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر نیک اندیش آیت آقایی و سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس به متراژ ۳۹۲ مترمربع در قالب ۶ کلاس در شهر آقکند بخش کاغذکنان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار