معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز:

هدف از تشکیل تعاونی های آموزشگاهی ترویج سلامت، رشد و تغذیه سالم است

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در جمع سرایداران واحدهای آموزشی هدف از تشکیل تعاونی های آموزشگاهی ترویج سلامت، رشد و تغذیه سالم دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گردهمایی سرایداران مدارس مقاطع سه گانه این ناحیه در راستای اهداف پروژه مهر و آماده سازی مدارس جهت آغاز سال تحصیلی جدید و ساماندهی تعاونی های آموزشگاهی برگزار شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این مراسم با اشاره به نقش خطیر سرایداران در واحدهای آموزشی؛ ترویج فرهنگ بهداشت فردی و اجتماعی و نظافت شخصی را از مهم ترین وظایف سرایداران عنوان کرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه تصریح کرد: اساس دین اسلام بر طهارت و پاکیزگی است و سرایداران مدارس می توانند با عامل بودن به این موضوع نقش تربیتی مهمی را در سلامت دانش آموزان ایفا کند.
کیانی هدف از راه اندازی تعاونی های آموزشگاهی را ترویج سلامت، رشد و تغذیه سالم در واحدهای آموزشی عنوان کرد و گفت: واحدهای آموزشی موظفند نسبت به رعایت دستورالعمل تعاونی های آموزشگاهی اقدام کنند و سرایداران مدارس می بایست از فروش مواد غذایی غیر مجاز در بین دانش آموزان خودداری کنند.
وی در پایان اظهار داشت: مدارسی که قصد دارند در سال تحصیلی 93-92 نسبت به راه اندازی تعاونی آموزشگاه اقدام کنند؛ می بایست با هماهنگی سازمان دانش آموزی، مراحل درخواست و صدور مجوز را طی کنند؛ در غیر این صورت از فعالیت تعاونی آموزشگاه خودداری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار