هویت بصری کانون‌های فرهنگی تربیتی رونمایی شد

تهران (پانا) - هویت بصری و ملزومات اداری کانون‌های فرهنگی تربیتی با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هویت بصری کانون‌های فرهنگی تربیتی رونمایی شد

فرهاد قاسمپور در نشست قطب‌های ششگانه کانون‌های فرهنگی تربیتی کشور در اردوگاه شهید باهنر درباره فعالیت‌های فرهنگی هنری توضیحاتی داد و از همکاران این حوزه قدردانی کرد.

وی افزود: حوزه کانون‌های فرهنگی تربیتی به همت مدیرکل فرهنگی هنری و پشتیبانی سرپرست وزارتخانه تحولات خوب زیرساختی داشته است.

قاسمپور ادامه داد: ریل گذاری و برنامه ریزی مشخصی برای کانون‌ها در گذشته انجام شده و اکنون نیز بخشی از این مسیر طی شده است. نظام مسایل کانون‌ها شناسایی شده و باید در این مسیر با قوت گام برداریم.

معاون فرهنگی هنری گفت: ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را در مسیر اثربخش رستگاری قرار دهیم که در این بین اهمیت نقش کانون‌های فرهنگی تربیتی بالاست.

برگزاری اردوهای راهیان نور بعد از ۲ سال وقفه

گفتنی است پیش از صحبت‌های قاسمپور نیز علی معلمی معاون برنامه ریزی امور اردوها و فضاهای پرورشی نیز فضاهای پرورشی را فرصتی بی بدیل در کشور دانست و گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز فرصتی تربیتی است که باید جدی گرفته شود.

وی افزود: آن چیزی که باعث توسعه و پیشرفت می‌شود نیروی انسانی است‌. انسان‌ها پیشرفت را ایجاد می‌کنند نیروی انسانی متخصص باید مورد توجه باشد.

معلمی با اعلام اینکه بعد از ۲ سال اردوهای راهیان نور برگزار خواهند شد ادامه داد: فعالیت‌های شوراهای دانش‌آموزی اهمیت بالایی دارند باید باورمندی در مدیران ایجاد شود تا به این امر توجه کنند.

به گزارش پانا، در این نشست از هویت بصری و ملزومات اداری کانون‌های فرهنگی تربیتی با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی نیز رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار