بازدیدهای تخصصی مراقبین سلامت از مدارس ناحیه دو شهرری

شهرری(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری اعلام کرد 9 بازدید تخصصی بهداشت ویژه از مدارس با محوریت اجرای دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس درشرایط فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدهای تخصصی مراقبین سلامت از مدارس ناحیه دو شهرری

محمدحسین موسی‌لو معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری اظهارکرد: این طرح با هدف ارزیابی از وضعیت بهداشت مدارس به منظور حفظ سلامت دانش آموزان در فضاهای‌آموزشی، بررسی نقاط قوت و ضعف مدارس در بخش تجهیزات بهداشتی و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس عملیاتی شد.

او با اشاره به اینکه این بازدیدهای تخصصی توسط مراقبین سلامت در مدارس ناحیه دو شهرری انجام شد، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح 9 تیم به مدارس اعزام شدند.

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری تصریح کرد: ارزیابان این تیم‌های تخصصی بهداشت مدارس را بر اساس پروتکل 06 و شاخص درج شده در نمونه برگ ارزیابی اجرای دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس ویژه مدارس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی مورد ارزیابی قرار دادند.

موسی‌لو اضافه کرد: بررسی میزان آمادگی مدارس برای اجرای دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی، آموزش گندزدایی به کارکنان مدرسه، نصب پوسترهای آموزشی و خودمراقبتی، شستشو و گندزدایی آبخوری، دستشویی و توالت‌ها، ضرورت استفاده از ماسک در فضای آموزشی، رعایت اصول ایمنی، وجودآب آشامیدنی سالم و آبخوریهای استاندارد،صابون و مایع در سرویس‌بهداشتی را ازجمله شاخص‌های ۴۰ گانه ارزیابی در مدارس ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار