برگزاری جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران به ریاست ، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی ادراه کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این جلسه، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه مدارس غیردولتی گفت: استقبال مردم و اولیای دانش‌آموزان از مدارس غیر دولتی، نشان دهنده موفقیت عملکرد آنان در حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است و از این رو می‌توان با یک ارزیابی دقیق و کارشناسانه در جهت توسعه آن و رفع ایرادهای وارد به آن تلاش کرد.

این مقام مسئول مهمترین ویژگی مدارس غیردولتی و علی الخصوص مدارس هیأت امنایی را مشارکت اولیاء و خانواده‌ها در اداره مدرسه دانست و افزود: هر چه مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های مدرسه بیشتر باشد، تعامل خانواده و مدرسه را به همراه خواهد داشت که نتیجه آن تربیت دانش‌آموزانی سالم و آگاه در جامعه است و ادامه داد، مدارس و مراکز غیردولتی نقش موثری در زمینه توفیقات فرهنگی استان ایفا کرده‌اند.

در این جلسه همچنین در خصوص ساماندهی مهدهای کودک، تشکیل کارگروه انتقال استانی، معرفی محتوای آموزشی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، شناسایی مراکز غیر مجاز با استفاده از ظرفیت شورای موسسان، به روزرسانی آمار و اطلاعات و پیگیری طرح نظارت جامع از واحدهای آموزشی، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بی منت توسط کارشناسان مناطق اشاره شد.

در این جلسه سید علی یزدی خواه نماینده دوره یازدهم، تهران،اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، اکبر قنبری رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سایر اعضاء نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار