وزارت کشور خواستار نظارت بیشتر مبادی مرزی برای کنترل ورود و خروج اتباع خارجی

تهران (پانا) - دستیار وزیر و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در یک بازدید میدانی از نقاط مرزی استان آذربایجان غربی به بررسی مسائل و مشکلات استان درخصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
وزارت کشور خواستار نظارت بیشتر مبادی مرزی برای کنترل ورود و خروج اتباع خارجی

به گزارش وزارت کشور، مهدی محمودی دستیار وزیر و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در سفری به آذربایجان غربی از نقاط مرزی، مهمانشهرها و اردوگاهها بازدید و همچنین به بررسی مسائل و مشکلات استان درخصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور پرداخت.

در این سفر محمودی همچنین در جلسه شورای تامین شهرستانها که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد شرکت و به بررسی ورود و خروج و طرد اتباع خارجی در نقاط مشترک مرزی با کشورهای همسایه از جمله ترکیه و همچنین شناسایی کمبودها و نواقص موجود استان پرداخت و افزود: ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و رفع مشکلات موجود صرفا از طریق همفکری، هم افزایی و مشارکت دستگاه ها و سازمانهای ذیربط امکان پذیر خواهد بود.

دستیار وزیر و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی مسیر ترانزیت اتباع خارجی به کشور ترکیه و کشورهای اروپایی است، خواستار کنترل و نظارت بیشتر در مبادی مرزی شد.

در ادامه سفر محمودی همچنین از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان غربی بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان آن اداره کل رهنمودهای لازم را در جهت ارائه خدمات بهتر به اتباع و مهاجرین خارجی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار