انتقاد رشیدی از کمرنگ‌شدن تعامل هیات دولت با نمایندگان

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس از رئیس‌جمهوری و هیات دولت خواست تا با قطع تعامل با مجلس که از آن رأی اعتماد گرفته‌اند سوءظن ایجاد نکنند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رشیدی از کمرنگ‌شدن تعامل هیات دولت با نمایندگان

محمد رشیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 19 آبان) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رئیس جمهوری و هیات دولت برای سفرهای استانی، تلاش‌های شبانه روزی و اتفاقات مثبتی که در واردات واکسن و درمان بیماران کرونایی افتاد به طوری که روند نزولی در شیوع این بیماری طی می‌شود در تذکر به رئیس‌جمهوری و هیات دولت، گفت: شما از مردم دو بار رأی گرفتید یک بار رئیس‌جمهور به طور مستقیم از مردم رأی گرفت و یک بار هم هیات دولت از مجلس و نمایندگان مردم رأی اعتماد گرفتند بنابراین خواهش می‌کنم باب تعامل با مجلس را نبندید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت نمایندگان مجلس از دولت انقلابی در ادوار مجلس بی‌نظیر بود و ما به تکلیف خود در این زمینه به خوبی عمل کردیم.

وی تاکید کرد: اعضای هیات دولت باید از مشورت با نمایندگان استفاده کرده و به آن‌ها پاسخگو باشند و با قطع تعامل نباید بدبینی و سوءظن ایجاد کنند. ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنند که به مجلس نیاز داشتند، دارند و خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار