دانش‌آموزان، کالبد و روح مدرسه را تشکیل می‌دهند

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک در آیین سپاس‌ دانش‌آموز گفت وجود دانش‌آموزان مشتاق فعالیت‌ پرورشی نشانگر این است که پرورش تعطیل‌بردار نیست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، کالبد و روح مدرسه را تشکیل می‌دهند

رضا‌ داورزنی، مدیر آ‌موزش و پرورش شهرستان‌ قرچک، در مراسم سپاس‌ دانش‌آموز، ضمن تقدیر از دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سازمان‌ دانش‌آموزی، اظهار کرد: دانش‌آموزان شهرستان‌ قرچک همواره در تمام عرصه‌ها حائز رتبه هستند و از این بابت خدا را شاکر هستیم که دانش‌آموزانی چنین کوشا، مشتاقانه در مسائل‌پرورشی فعالیت دارند.

وی بیماری‌کرونا را عاملی آسیب‌زا دانست و ادامه داد: متأسفانه بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را مختل کرد و آسیب‌هایی را نیز به بدنه آموزش و تربیت و مسائل‌فرهنگی وارد کرد.

داورزنی کرونا را میهمانی ناخوانده نامید که خود تبدیل به صاحب‌خانه شده است و تصریح کرد: در این دوسال و اندی گزند‌های فراوانی از جانب این ویروس به آموزش وارد شده است. مانند ترک‌تحصیل و مشکلات پرورشی، بیماری و مشکلات روحی و تغذیه دانش‌آموزان که جبران‌ناپذیر است.

وی ضمن اشاره به مشکلات بوجود آمده از کرونا، افزود: دانش‌آموزی که ساعت 6صبح جهت رفتن به مدرسه بیدار می‌شود، خود یک مهارت تلقی می‌شود، اما حال شاهد تفاوت در ساعت استراحت و بیداری دانش‌آموزان هستیم.

داورزنی از دانش‌آموزانی که همواره تهدید‌ها را به فرصت‌هایی جهت رشد تبدیل می‌کنند، تقدیر کرد و ادامه داد: با وجود این دانش‌آموزان مشتاق، مشکلات تحصیل‌ در فضای مجازی به فرصت تبدیل شد و اتفاق مبارکی را رقم زدند، آنان در این دوران پرفراز و نشیب علاوه بر اهتمام به تحصیل به فعالیت‌های اجتماعی نیز پرداختند.

این مقام‌ مسئول درخشش دانش‌آموزان‌ نخبه را با وجود آسیب‌های دوران کرونا مهم دانست و اذعان کرد: فعالیت این افراد نشان داد که امر پرورش و تربیت تعطیل بردار نیست و می‌توان در هر شرایطی افتخارآفرین بود؛ بطوریکه اجازه ندادند که آسیب‌های فضای‌مجازی بر توانایی و استعدادهایشان غلبه کند و این دانش‌آموزان پرتلاش پیروز میدان جنگ با کرونا شدند.

وی دانش‌آموزان را روح مدرسه نامید و اظهار کرد: کالبد و روح مدرسه با وجود دانش‌آموزان میسر خواهد شد امیدواریم که در روزهای آتی بتوانیم شاهد مدارسی پرنشاط همانند دوران پیش از کرونا باشیم.

شایان ذکر است که در پایان مراسم از دانش‌آموزان حائز رتبه توسط مسئولان آموزش و پرورش تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌ یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار