از ارزش‌های والای انقلاب و راه عزت‌بخش شهدا صیانت می‌کنیم

رشت (پانا) - استاندار گیلان با تصریح بر اینکه از ارزش‌های والای انقلاب و راه عزت‌بخش شهدا صیانت و از اقدامات ناجا در مبارزه با مظاهر فساد حمایت می‌شود، گفت با همراهی همه قوا و ارکان حاکمیت، با اراده‌ای مستحکم، در مقابل دشمنی‌ها ایستادگی شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
از ارزش‌های والای انقلاب و راه عزت‌بخش شهدا صیانت می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا که برای اقتدار و امنیت نظام اسلامی جانفشانی کردند، اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشورمان در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس در کنار مودت و مهربانی نسبت به مردم تجلی می‌یابد و این امر در ذات ناجا نهفته و برای مردم محسوس است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایام مختلف به ویژه تعطیلات برای ایجاد آرامش مردم و صیانت از آنان و نیز خدمت‌رسانی در حوادث قدردانی کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی و توسعه کشور و استان نیازمند حراست از مرزها هستیم، افزود: حضور مؤثر نیروی انتظامی در مرزها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، منجر به ارتقاء سطح حمایت از تولیدکنندگان و نیز امنیت سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی به قرار گرفتن کشورمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر اشاره‌ و آن را بلایی خانمان سوز دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های متولی تلاش مضاعفی در جهت کاهش، ترویج و شیوع این آسیب در جامعه انجام دهد.

استاندار گیلان به نقش مؤثر ناجا در مبارزه با هرگونه فساد اشاره و خاطرنشان کرد: شما عزیزان چشم و چراغ جامعه هستید. چرا که با حضورتان، دشمنان این نظام احساس ناامنی می‌کنند.

وی به رویکرد ناجا در استفاده از فناوری‌های روز برای برقراری امنیت در فضای مجازی و مبارزه با جرائم اشاره و اضافه کرد: با هوشمندسازی نظارت‌ها شاهد کاهش میزان تصادفات و جرائم خواهیم بود.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا به مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با این ویروس منحوس اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای طرح هوشمندسازی به جای عادی سازی، نقش ناجا بسیار ویژه است.

وی با بیان اینکه به تلاش مضاعف برای خدمت به مردم نیازمندیم، گفت: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با همراهی مؤثر قوای قضائیه، مجریه و مقننه با اراده‌ای مستحکم در مقابل دشمنی‌ها ایستاده‌ایم و با اقتدار از تمامیت ارضی، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل و راه شهدا صیانت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار