اهمیت پیش قدم بودن مربیان در انجام آموزه‌های تربیت و فرهنگی

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی مربیان پرورشی شهرستان قرچک از اهمیت پیش قدم بودن مربیان در انجام آموزه‌های تربیت و فرهنگی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت پیش قدم بودن مربیان در انجام آموزه‌های تربیت و فرهنگی

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک گفت: فعالیت در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی کاری است که با علاقه قلبی انجام می‌شود و باید با عقیده و باور در این حوزه فعالیت کرد که مرحوم جعفر کاظمی نمونه‌ای مثال زدنی برای همکاران پرورشی و تربیت‌بدنی در شهرستان قرچک است.

وی گفت: همانطور که معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اعلام کردند در ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از جایگاه ممتاز فعالیت‌های پرورشی، قرآن، فرهنگی و تربیت‌بدنی برخوردار هستیم.

وی افزود: شرایط فرهنگی و اجتماعی امروز به ویژه با ایفای نقش فضای مجازی در وضعیتی است که مربیان و معاونین پرورشی باید با به روزرسانی دانش خود و بهره‌مندی از آموزه‌های دینی و قرآنی در ارائه محتواهای مختلف بیش از گذشته فعالیت کنند.

داورزنی خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معلمین با عنوان مربی تلقی شده است و مأموریت مربی دغدغه‌مندی و فعالیت در همه ابعاد تعلیم و تربیت است که امروزه فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و پرورشی بویژه در دوران پسا کرونا بیش از گذشته اهمیت و ضرورت دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به اهمیت پیش قدم بودن مربیان در انجام آموزه‌های تربیتی و فرهنگی تأکید کرد: عامل بودن و باور داشتن به فعالیت‌های مختلف را از خودمان شروع کنیم چرا که بی شک اثر بخشی برنامه‌ها و کیفیت بخشی به برنامه‌ها قطعا" منوط به عامل بودن متولیان برنامه‌های مختلف است تا شاهد تاثیر گذاری در دانش‌آموزان باشیم.

خبرنگاردانش‌آموز: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار