برگزاری اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی

سنندج (پانا) - با حضور مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، آیین اختتامیه چهارمین همایش ملی ورزش دانش‌آموزی و اولین کنگره ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در سنندج برگزار و از برترین های این همایش در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، آیین اختتامیه چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی با حضور مدیر کل دفتر تربیت بدنی وزارت ، مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی و سلامت، روسای ادارات تربیت بدنی و سلامت و دست اندرکاران این دو حوزه، شرکت کنندگان، اساتید دانشگاه و کلیه مدعوین در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این همایش با گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، برگزاری این همایش فاخر با شرکت اساتید دانشگاه و معلمان تربیت بدنی و ورزش را باعث غنای برنامه و پویایی و تحرک برای ورزش دانش آموزی دانست.

وی با تقدیر از شرکت کنندگان و همکاران دخیل در تمهید مقدمات و برگزاری همایش، از مساعدت و پشتیبانی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و همچنین مدیرکل دفتر تربیت بدنی و حسن نظر آنان در راستای واگذاری مسئولیت برگزاری همایش به کردستان تشکر کرد.

رشید قربانی، حضور اساتید دانشگاه در این همایش به عنوان مدرسین و سخنرانان کارگاه های آموزشی را باعث غنای برنامه ها دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هم چنین از مشارکت معلمان تربیت بدنی و ورزش، اهتمام و تمهید مقدمات معاونت پر تلاش تربیت بدنی و سلامت استان و همراهی اصحاب رسانه به خصوص صدا و سیمای مرکز استان در پوشش و انعکاس خبر این همایش دو روزه تشکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام و اقدامات زیر بنایی و اساسی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سال های اخیر و نقش بی بدیل در ورزش دانش آموزی پرداخت و تعاملات، توجه به استانهای کم برخوردار، راه اندازی کاروان تجهیزات ورزشی، توانمند سازی نیروی انسانی، اختصاص اعتبارات به این حوزه و تحرک در ورزش دانش آموزی از مهم ترین اقدمات دکتر حمیدی در چند سال گذشته عنوان کرد.

قربانی با اشاره به تاکید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت مبنی بر اینکه ارزش همایش بر کاربست نتایج آن است، نتایج اجرای بسته تحولی کوچ را ملموس دانست و گفت: با شناسایی نقاط ضعف و قوت این برنامه و پیگیری می توان جایگاه آن را حفظ کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از سند تحول بنیادین به عنوان یک سند جامع و بالا دستی نام برد و اظهار کرد: یکی از ساحت های شش‌گانه سند تحول، ساحت زیستی و بدنی است که به برنامه های سلامت روحی، روانی و جسمانی دانش آموزان پرداخته و عملیاتی شدن طرح کوچ در اجرای این برنامه است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید بسته تحولی سواد حرکتی ویژه دانش آموزان ابتدایی در ۳۰ درصد مدارس استان عملیاتی خواهد شد که با راهکارهای اجرایی قطعا مثل کوچ اثربخش است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد اهداف همایش در زمینه اجرایی و علمی به نتیجه مطلوب دست یابد.

در ادامه این مراسم، مدیر کل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش نیز به عنوان سخنران اختتامیه همایش به تبیین نیمرخ وضعیت سلامت کشور و ضرورت اجرای بسته تحولی کوچ پرداخت و نتایج اجرای این طرح در بخش های مختلف را تشریح کرد.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایا، از برگزیدگان همایش در بخش های مختلف از جمله سخنرانان برتر، آثار برتر در زمینه عکس، پوستر، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای و پویانمایی، معلمان فعال مدارس، آثار برتر هیات علمی، هیات اجرایی همایش و اعضای کارگروه های این برگزاری همایش تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار