«سایبر» روی آنتن آی‌فیلم

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «سایبر» از 20 آبان ماه روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
«سایبر» روی آنتن آی‌فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «سایبر» که با مضمون کلاهبرداری‌های سایبری و تخلف در فضای مجازی ساخته شده، قرار است جایگزین سریال «به رنگ خاک» روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی شود.

سریال «به رنگ خاک» به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و سید محسن یوسفی در روزهای آتی چهارشنبه 19 آبان ماه به پایان می رسد و پس از آن مجموعه پلیسی-معمایی «سایبر» روی آنتن می رود.

سریال «سایبر» به سفارش مرکز بسیج صدا و سیما و با مشارکت معاونت اجتماعی ناجا و پلیس فتا به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌ کنندگی سعید کمانی تولید شده و بازیگرانی چون؛ روح‌ الله کمانی، قاسم زارع، شهروز ابراهیمی، نیلوفر شهیدی، سارا منجزی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه نمایشی درباره کلاهبرداری‌هایی است که اغلب آدم‌های معمولی با آن‌ها مواجه می‌شوند؛ به عنوان مثال شیوه‌های کلاهبرداری توسط کارت بانکی افراد را به نمایش گذاشته‌ شده و براساس تعداد زیادی از پرونده‌های پلیس فتا، فیلمنامه آن به نگارش درآمده است. به عبارتی می‌توان گفت ۸۰ درصد اتفاقاتی که در این سریال به تصویر کشیده شده، واقعی هستند.

مجموعه تلویزیونی «سایبر» از 20 آبان ماه، هر روز ساعت 18:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن فردای همان روز در دو ساعت 02:00 و 10:00روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار