زیدان پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد

تهران (پانا) - مطرح‌ترین روزنامه چاپ اسپانیا مدعی شد زین‌الدین زیدان برای آینده خود برنامه‌ای غیر از حضور در منچستر یونایتد دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
زیدان پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد

روزنامه آ.اس در گزارش امروز خود نوشت؛ یک باخت جدید برای منچستر یونایتد رقم خورد تا سرانجام مدیران منچستر یونایتد حکم اخراج او را صادر کنند. مرد نروژی در بدترین کابوس‌های خود تصور نمی‌کرد که این فصل به شکلی که هست پیش برود.

در میان کاندیداهایی که برای جانشینی او مطرح شده‌اند، نام زین‌الدین زیدان یکبار دیگر ظاهر شده است. اگر چه رسانه‌های انگلیسی تلاش زیادی برای مطرح کردن نام زیدان داشته‌اند اما باید گفت آنها هر چقدر هم تلاش کنند، حضور زیدان در منچستر یونایتد تقریبا غیرممکن است. زیدان منتظر تیم ملی فرانسه است تا در صورت ناکامی این تیم در دیدارهای آتی به نیمکت خروس‌ها برسد و قصد ندارد وارد بحران منچستر شود.

با وجود این، نتیجه نظرسنجی‌ها کاملاً مشخص است که مرد فرانسوی در حال حاضر دومین گزینه مورد علاقه هواداران برای جانشینی است.بالاتر از زیدان در نظرسنجی‌ها تنها نام برندان راجرز دیده می‌شود که او هم گزینه آسانی برای منچستر نیست زیرا راجرز فعلا سرمربی لسترسیتی است و با این تیم قرارداد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار