مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

مهارت آموزی از اهداف اصلی سازمان دانش‌آموزی است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه و ائمه جماعت بخش چیتاب هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی را مهارت آموزی، تربیت اجتماعی و دینی دانش‌آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مهارت آموزی از اهداف اصلی سازمان دانش‌آموزی است

سید نظام مرادی در این دیدار که جمعی از مربیان پیشتاز و فرهنگیان نیز حضور داشتند گفت: در یکی دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نتوانستیم به خوبی برنامه های مهارت آموزی و تربیت اجتماعی و دینی دانش آموزان را به نحو مطلوب اجرا کنیم اما انشاالله بتوانیم با حضوری شدن مدارس و از بین رفتن کرونا این فعالیت های را به شکل شایسته به دانش‌آموزان آموزش بدهیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و مربیان عضو سازمان دانش آموزی در مدارس به اسم پیشتاز شناخته می‌شوند اظهار کرد: پیشتاز بودن تنها تکیه بر نام و لفط پیشتاز نیست چرا که ما اعتقاد داریم دانش‌آموزان باید در همه مسائل به شکل طبیعی و واقعی پیشتاز باشند.

مرادی با اشاره به اینکه در بازمهندسی فعالیتهای و برنامه‌های سازمان ۵۳ مورد فضیلت و منش طراحی شده است که مورد تایید دفتر مقام معظم رهبری است گفت:مربیان پیشتاز و همه همکاران فرهنگی که با دانش آموزان در ارتباط هستند وظیفه دارند که این فضیلت ها و منش ها را به بهترین وجه ممکن به دانش‌آموزان آموزش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار